فتاحی: آیا سایت سازمان لیگ محل برگزاری بازی سایپا - استقلال را تغییر داد؟

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص تغییر چندباره محل برگزاری بازی تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا توضیحاتی را ارائه کرد.

فتاحی: آیا سایت سازمان لیگ محل برگزاری این بازی را تغییر داد؟به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی، رئیس کیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره تغییر چندباره مکان برگزاری دیدار تیم‌های سایپا و استقلال بیان کرد: مرجع این موضوع سازمان لیگ است، آیا سایت سازمان لیگ محل برگزاری این بازی را تغییر داد؟ یک سری مسائل باید روال قانونی خود را طی کند. باشگاه سایپا، به دلیل اینکه نمی‌تواند در ورزشگاه پاس قوامین مقابل سرخابی‌ها بازی‌ خود را میزبانی کند، باید یا در آزادی و یا در تختی بازی کند. امکان برگزاری بازی در تختی وجود نداشت و باید در یک استان دیگر بازی برگزار می‌شد. بازی با پرسپولیس در هفته پانزدهم نیز در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: سایپایی‌ها ابتدا درخواست دادند که بازی در آزادی برگزار شود، اما با مسئولان این ورزشگاه به توافق نرسیدند. حالا باید از مسئولان شهر قدس تشکر کنیم که تلاش کردند تا این بازی برگزار شود. امروز صبح جلسه شورای تامین برگزار شد و مشکل خاصی هم در برگزاری بازی وجود نداشت.


بیشتر بخوانید: تاج: تحول در جامعه با کارگروهی محقق می‌شود/ جوانگرایی در کمیته داوران بسیار پسندیده است


فتاحی در مورد لغو بازی شهرخودرو خراسان و گل گهر سیرجان در هفته هشتم لیگ گفت: با توجه به همزمانی این بازی در مشهد با تعطیلات اواخر ماه صفر، مدیر ورزشگاه امام رضا (ع) درخواست کرد که این بازی در زمان دیگری برگزار شود، استان خراسان همان یک ورزشگاه را دارد و با باشگاه گل گهر هماهنگ کردیم تا بازی در تاریخ ۲۴ آبان ماه برگزار شود.

او در مورد بازی تیم‌های لیگ برتری که ملی پوشان زیادی دارند، در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق، گفت: تیم‌های که ملی پوش زیادی دارند، بازی آن‌ها را روز یکشنبه و سه شنبه و دیگر بازی‌ها را روز پنجشنبه برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره تغییر چندباره محل برگزاری بازی استقلال و سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار