ورود یکصد خودروی زرهی آمریکا از سوریه به عراق

یک مقام آمریکایی از خروج ۱۰۰ خودروی زرهی ارتش آمریکا از سوریه و ورود آن‌ها به عراق خبر داد.

ورود یکصد خودروی زرهی آمریکا از سوریه به عراقبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، یک مقام آمریکایی از خروج ۱۰۰ خودروی زرهی ارتش آمریکا از سوریه و ورود آن‌ها به عراق خبر داد.

بر این اساس، این مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود گفت: در راستای عقب نشینی نیرو‌های آمریکایی از سوریه، یک صد خودروی زرهی نظامیان ما از سوریه خارج و وارد عراق شد.

پیش از این مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرده بود تمامی نظامیان این کشور که از سوریه خارج می‌شوند برای مبارزه با داعش (!) به عراق می‌روند.

یکشنبه منبعی آگاه اعلام کرد کامیون‌های خالی و خودرو‌های زرهی سرپوشیده آمریکا از اقلیم کردستان عراق وارد سوریه شدند.

به گفته این منبع، هدف از این کار بازگرداندن سلاح‌ها و تجهیزات نظامی نیرو‌های آمریکایی از پایگاه‌های این کشور در خاک سوریه است که چندی پیش از آن عقب‌نشینی کرده‌اند.

آمریکا چندی پیش نیز پایگاه‌های خود در شمال سوریه را بمباران کرد که این اقدام پس از خروج نیرو‌های آمریکایی از این پایگاه‌ها به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
ارتش آمریکا هر جا که بخواهد بدون اجازه وارد می شود بجز ایران، عزت یعنی همین.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۴۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
ایالات متحده آمریکا در زمین سوریه و عراق بطور واقعی در حال بازی شطرنج است با پیشروی در خاک یکی از خاک دیگری عقب نشینی ظاهری میکند و سپس در حمله ای حساب شده به جای قبلی خودش باز میگردد به قول معروف در عقب نشینی امروز از خاک سوریه و پیشروی در خاک عراق مانند این است که میگویند:" موشه به لانه اش نمی رفت جارو هم به دمش می بست." امریکا چندین" تریلیون دلار برای منطقه خاورمیانه و غرب آسیا" خرج کرده فقط به خاطر تسلط و استیلا بر چاههای نفت و گاز تصاحب کرده اش با همکاری عواملی بنام داعش و یا القاعده بطور مثال: به"کشور لیبی"دقت کنید مردم علیه دیکتاتوری قیام و انقلاب کردند اما با خدعه و نیرنگ تمام مردم لیبی را با تقسیم شرقی و غربی در یک کشتار برنامه ریزی شده و محاسبات دقیق روزانه کشتار میکنند و مردم لیبی مردم لیبی را کشتار میکنند و یا در کشور سودان با شمالی و جنوبی کردن این کشور سودانی را با دستان سودانی کشتار میکنند و با خدعه و نیرنگ و تفرقه و تشتت آراء بین قبایل و طوایف و عشایر و شیوخ منطقه تمام ثروتهای این منطقه یعنی غرب آسیا و خاورمیانه در حال غارت و چپاول است و در این تقسیم کار بین"اروپا و آمریکا"با همدیگر همصدا و همدست هستند بر خلاف مردم منطقه که همه با هم درگیر و مشغول به کشتار یکدیگرند...............
آخرین اخبار