محمدیان و محبی در فینال کشتی آزاد نظامیان جهان

محمدحسین محمدیان و یداله محبی به دیدار فینال اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین محمدیان و یداله محبی به دیدار فینال اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان راه یافتند.

رقابت‌های دو وزن پایانی کشتی آزاد هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان از صبح امروز (سه شنبه) در شهر ووهان چین در حال برگزاری است که محمدحسین محمدیان و یداله محبی نمایندگان کشورمان در اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

بر همین اساس در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در کشتی نخست با نتیجه با نتیجه ۱۳ بر ۲ مقابل آندری ولاسوف از اوکراین پیروز شد وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر صفر محمد فردج از الجزایر را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز ولادیسلاو بایتسایف قهرمان اروپا از روسیه را با نتیجه ۱۱ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. محمدیان در دیدار فینال به مصاف الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس می‌رود.


بیشتر بخوانید:واکنش بهترین فرنگی کار هفته دوم لیگ برتر به انتخابش: انگیزه ام دو چندان شد/ با قدرت مقابل حریفان ظاهر می‌شوم


در وزن ۱۲۵ کیلوگرم یداله محبی در مبارزه نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر ویتالی پاسنیاک از کشور بلاروس را مغلوب کرد. وی در دور بعد ژی وی دنگ از کشور چین را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محبی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل یوانیس کارگیوتاکیس از کشور یونان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. محبی در دیدار فینال به مصاف طا‌ها آکگول قهرمان المپیک و جهان ترکیه می‌رود.

رقابت‌های فینال اوزان فوق بعد از ظهر امروز برگزار می‌شود.

در روز نخست این مسابقات (دیروز) نیز احمد بذری در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت و مهران شیخی در وزن ۶۵ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

این مسابقات در ۶ وزن المپیکی برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به شرکت ۴ کشتی گیر در هر رشته می‌باشد.


بیشتر بخوانید:تخلف سازمان لیگ فدراسیون کشتی از نظر ستادکل نیرو‌های مسلح


انتهای پیام/

۲ نماینده ایران در فینال رقابت‌های کشتی آزاد هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار