فک پلاک دو هزار و ۷۰۰ خودروی آلاینده و دودزا در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت:در شش ماه نخست امسال در کلاشهر اصفهان دو هزار و ۷۰۰ خودروی آلاینده و دودزا فک پلاک شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به فک پلاک دو هزار و ۷۰۰ خودروی آلاینده و دودزا در شش ماه نخست امسال در کلاشهر اصفهان گفت: با توجه به نزدیک‌تر شدن به روز‌های سرد سال و افزایش آلودگی هوا، این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه در راستای تشدید طرح برخورد با وسایل نقلیه آلاینده در ۱۵ نقطه شهر اصفهان وشهر‌های اطراف مرکزاستان مستقر است افزود: تاکنون ۱۲۰ هزار و ۵۰۷ وسیله نقلیه در کلانشهر اصفهان به علت نداشتن برگه معاینه فنی اعمال قانون شده اند.

او با تاکید بر اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی با مالکان وسایل نقلیه بدون معاینه فنی و دودزا بر اساس قانون به شدت برخورد کند گفت: طرح برخورد با وسایل نقلیه دودزا شامل جریمه نقدی، فک پلاک و نصب پلاک تعمیری روی وسائل نقلیه است و رانندگی با وسیله نقلیه دودزا در کلانشهر‌ها و جاده‌های بین شهری ۴۵ هزار تومان و در سایر شهر‌ها ۳۰ هزار تومان جریمه دارد.


انتهای پیام/م

 

تشدید برخورد با خودروهای دودزا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.