قسمت عمده‌ای از جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در روستا‌ها قرار دارد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: قسمت عمده‌ای از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی گردشگری و آثار ثبت ملی شده ما استان اردبیل در روستا‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات اقامتگاه های بومگردی استان گفت: قسمت عمده ای از جاذبه های تاریخی، طبیعی و آثار ثبت ملی شده ما  استان اردبیل در روستاها قرار دارد که متاسفانه تاکنون اطلاع رسانی در این حوزه کافی نبوده است.

او افزود: ارزان بودن مقاصد گردشگری در استان اردبیل نسبت به سایر استان ها در کشور می تواند فاکتور مهمی برای حضور گردشگران بیشتر در استان اردبیل باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: لازم است تعریف درستی از بومگردی در سطح استان ارایه کنیم  زیرا هدف ما در این زمینه معرفی غذاهای بومی، فرهنگ بومی و سازه های بومی به گردشگران داخلی و خارجی است.

فلاحی با تاکید بر اهمیت معرفی این واحدها، افزود: استقبال گردشگران خارجی از واحدهای بومی در استان اردبیل در دو سال گذشته بسیار کم سابقه بوده است و ما امیدواریم با اقدامات انجام یافته جهت معرفی بیشتر این ظرفیت روستایی استقبال گردشگران خارجی بیشتر از گذشته باشد.

انتهای پیام/ع

مقاصد گردشگری در استان اردبیل ارزان است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.