خسروی: امیدوارم نماینده خوبی برای فوتبال بانوان کشورم باشم/ لیگ ترکیه کیفیت بالایی دارد

لژیونر فوتبال بانوان گفت: امیدوارم بتوانم با عملکرد و تلاش بی وقفه نماینده خوبی برای کشورم در لیگ ترکیه باشم.

گلنوش خسروی ملی پوش لژیونر کشورمان که چندی است به تیم کوناک اسپور ترکیه پیوسته است در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد این انتقال اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش زیادی به لیگ ترکیه آمدم و اکنون بار بزرگی را به دوش می‌کشم. یک دختر جوان ۱۸ ساله هستم و در لیگ یک کشور خارجی فوتبال بازی می‌کنم و برای رسیدن به اهدافم تمام سختی‌های این راه را به جان خریدم. در اینجا بازیکنانی با سن و سال بالاتر از من در لیگ فوتبال ترکیه بازی می‌کنند و من هم باید پا به پای آن‌ها رقابت کنم. شرایط ما در ترکیه بسیار متفاوت‌تر از فوتبال ایران است.

او تصریح کرد: بسیاری از دختران لژیونر در تیم‌های مختلف لیگ بازی می‌کنند و در تیم ما (کوناک اسپور) پنج لژیونر دیگر هم حضور دارند، ۲ بازیکن از نیجریه، ۲ نفر از رومانی و یک دختر هم از کشور مقدونیه در کنار من لژیونر‌های تیم را تشکیل می‌دهند.

باید بازی خودم را به همگان ثابت کنم

خسروی افزود: هر بازیکن با وجود اینکه  بسیار زیبا فوتبال بازی کند و جزء بازیکنان طراز اول باشد، برای اینکه به لیگ ترکیه بپیوندد و  در بین نفرات اصلی باشد باید خودش را به کادر فنی تیمش  ثابت کند. من هم ممکن است زمان ببرد تا خودم را به اثبات برسانم، اما امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای از فوتبال بانوان کشورم باشم و به نوعی ثمرات ارزنده‌ای را به جا بگذارم. من این موضوع را به خوبی می‌دانم که اگر بازیکن خوبی باشم نگاه تیم‌های خارجی را به این سمت می‌برم که به دنبال دختران فوتبالیست ایرانی بیایند و حتی تست بگیرند و از حضور ورزشکاران ما استقبال کنند.

خسروی تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از تیم‌ها به دنبال بازیکنان سیاه پوست می‌گردند و باشگاه‌ها علاقه بسیاری به جذب این باریکنان دارند. دخترانی از نژاد سیاه پوست بسیار قدرتمند هستند و عملکرد خوبی هم از خودشان به نمایش گذاشتند. به هر حال  امیدوارم باعث افتخار ایران باشم و راه لژیونر شدن را برای سایر دختران کشور باز کنم.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار