استاندارد بوشهر با جهاد دانشگاهی و مرکز تحقیقات کشاورزی تفاهم‌نامه امضا کرد

اداره کل استاندارد استان بوشهر با جهاد دانشگاهی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

استاندارد بوشهر با جهاد دانشگاهی و مرکز تحقیقات کشاورزی تفاهم‌نامه امضا کردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری مشترک با هدف توسعه و ترویج استاندارد‌های ملی و بین المللی در حوزه فعالیت‌های آزمایشگاهی و آموزشی بین سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، اداره کل استاندارد و جهاد دانشگاهی استان بوشهر امروز در حاشیه مراسم نکوداشت روز جهانی استاندارد در بوشهر امضا شد.
این تفاهم‌نامه به امضاء علیرضا آخوندی سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، محمد رحیم بهره‌مند مدیرکل استاندارد استان بوشهر و علی احمدی زاده رئیس جهاددانشگاهی واحد بوشهر رسید.

توسعه و ترویج استاندارد‌های ملی و بین المللی در زمینه فعالیت‌های آزمایشگاهی و آموزشی در استان بوشهر با محور‌های استفاده بهینه از توانایی‌های علمی، آموزشی و پژوهشی طرف‌ها و همکاری در فعالیت‌های تدوین استاندارد‌های ملی و بین‌المللی مرتبط، برنامه‌ریزی و طراحی دوره‌های آموزشی، توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد، برگزاری دوره‌های آموزشی و گردهمایی‌های علمی مرتبط، استانداردسازی کیفیت مواد، وسایل و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، آموزش استانداردسازی مکان، وسایل و تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی، توسعه آموزش‌های مهارتی و ارائه پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی در امر استاندارد‌های اجتماعی، ترویجی و نظرسنجی‌های موردنیاز با توجه به توانمندی جهاددانشگاهی از جمله محور‌های این تفاهم‌نامه است.

همچنین تفاهم‌نامه‌ای میان اداره کل استاندارد استان بوشهر و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی این استان به امضا محمد رحیم بهره‌مند مدیرکل استاندارد و رحیم خادمی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی بوشهر رسید.

آموزش و ترویج فرهنگ استاندارد، اجرای طرح‌های پژوهش محور در حوزه کشاورزی و زیرگروه‌های آن که پایه تدوین استاندارد‌های ملی و بین المللی است، اجرای تحقیقات مشترک و استفاده از توانمندی آزمایشگاه‌های همکار استاندارد از جمله مواردی است که در این تفاهم‌نامه به آن توجه شده است.

انتهای پیام/ک

امضا دو تفاهم‌نامه همکاری میان استاندارد و جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.