همسفران خورشید همراه با زائران پیاده

نماینده جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نیرو‌های هلال احمر برای هرگونه خدمات به زائران پیاده علی بن موسی الرضا(ع) آماده هستند.

قزوینی نماینده جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در حاشیه نشست اطلاع رسانی دهه آخر صفر در مشهد، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: هر ساله در دهه آخر صفر طرحی با نام همسفران خورشید از هلال احمر انجام می‌شود که امسال با همسفران خورشید ۶ در خدمت زائران پیاده علی بن موسی الرضا (ع) هستیم.

او تصریح کرد: تمامی افرادی که برای این ایام آماده خدمت کردن هستند بنا به علاقه قلبی خود و ارادت ویژه به این امام بزرگوار است و هیچ گونه تمایل مادی ندارند.

نماینده جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: به منظور آمادگی نیرو‌ها، ۱۰۲ پست در محور‌های منتهی به مشهد قرار داده شده است که از این تعداد ۲۸ پست دائمی و ۷۴ پست برای این ایام در نظر گرفته شده است؛ همچنین ۶۲ آمبولانس،۲۲خودرو نجات،۶موتورلانس و یک بالگرد برای انجام عملیات در نظر گرفته شده است.

قزوینی افزود: برای اینکه در سال‌های آینده با مشکلات کمتری مواجه شویم نیاز است تا با اطلاعیه‌ها و فرهنگ‌سازی به موقع از شرایط جاده‌ای سبک، سبک پوششی، بهداشت و نوع راهپیمایی برای مردم اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام //م.‌ی



آمادگی کامل نیرو‌های هلال احمر برای خدمت رسانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.