۲۴۰ میلیارد ریال وام ضروری به فرهنگیان بوشهر پرداخت شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق وام ضروری به فرهنگیان استان پرداخت شده است.

۲۴۰ میلیارد ریال وام ضروری به فرهنگیان استان بوشهر پرداخت شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  غلامرضا دانش فر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: علاوه بر پرداخت ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق وام ضروری به فرهنگیان، از فروردین تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی نیز در اختیار همکاران فرهنگی قرار گرفته است.

او افزود: در همین مدت، ۱۳ میلیارد ریال نیز کمک بلاعوض به فرهنگیان پرداخت شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر درباره اسکان فرهنگیان در مراکز رفاهی آموزش و پرورش هم گفت: در هفت ماه امسال، ۱۹۴ هزار و ۵۰۰ همکار فرهنگی در مراکز رفاهی آموزش و پرورش اسکان داده شده اند.

دانش فر، در مورد منازل سازمانی هم بیان کرد: تعداد منازل سازمانی که واگذار شده به فرهنگیان از اول سال ۱۳۹۸ تا کنون ۵۰۵ واحد بوده است.

او، با ابراز امیدواری برای بهبود ارائه خدمات بیمه تکمیلی به فرهنگیان، افزود: اکنون در مجموع ۱۷ هزار و ۱۳۰ فرهنگی و افراد تحت تکفل آنان زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به موضوع پرداخت حق التدریس‌ها هم اشاره کرد و گفت:هفته گذشته حق الزحمه مربوط به ماه‌های بهمن و اسفند ۹۷ پرداخت شد.

انتهای پیام/م

پرداخت تسهیلات بانکی به فرهنگیان

برچسب ها: فرهنگیان ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.