باشگاه نساجی به انتقادات پاسخ داد:

چرا علیرضا حقیقی را جذب کردیم؟

مدیرعامل تیم فوتبال نساجی مازندران وجود مشکلات ساختاری شدید را دلیل دیر شدن جذب دروازبان اعلام کرد و گفت هرگونه تعلل می‌توانست تنها گزینه باقیمانده را نیز از ما دور کند.

علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه نساجی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، ضمن تایید خبر جذب علیرضا حقیقی دروازبان سابق تیم ملی گفت: جذب یک دروازبان تراز اول مدت‌ها پیش از جانب کادر فنی به مدیریت منتقل شد، اما نبود پزشک و فیزیوتراپ، زمین تمرین و خوابگاه که جزو ابتدایی‌ترین امکانات هر تیم است، ما را مجاب کرد که ابتدا برای رفع این نیاز‌ها اقدام کنیم.

او افزود: بستن قرارداد‌های کوتاه مدت و یکساله موجب شد بازیکنانی که با بازی در نساجی به فرم ایده آل خود رسیدند، ابتدای فصل تیم را به مقصد تیم‌های بزرگتر ترک کنند و اکنون کادرفنی تیم در خطوط دفاعی و هافبک با چالشی بزرگ روبرو شود که متاسفانه در فصل جاری هم بیش از ۸ بازیکن چنین قراردادی دارند.

اسدی پیرامون انتقاد‌های کارشناسان مبنی بر اینکه قبل از جذب علیرضا حقیقی چرا اقدامی برای کسب مجوز ۴ بازیکن دارای قرارداد نشده، گفت: جذب حقیقی نه کمکی به فرآیند کسب مجوز ۴ بازیکن می‌کند و نه آن را دچار مشکل می‌کند، اما نکته مهم این بود که به غیر از علیرضا حقیقی گزینه دیگری در دست نداشتیم و اگر قرارداد با وی بسته نمی‌شد، شاید فردا خبر توافق وی با باشگاه گل گهر سیرجان رسمی می‌شد.

او افزود: نساجی ۲۵ میلیارد ریال بدهی از سال‌های دور دارد که طبق اعلام فدراسیون اگر این میزان بدهی به یک پنجم این عدد برسد، مجوز بازی این ۴ بازیکن صادر خواهد شد که خوشبختانه نیمی از این بدهی تا به امروز حل و فصل شده است.
 
مدیرعامل نساجی در پایان به حمایت کامل خود و مالکان از سرمربی تیم اشاره کرد و گفت: شکست چهار بر صفر حق تیم شایسته نساجی نبود و یقینا ملحق شدن بازیکنان جدید و مصدومان پر تعداد به تیم، شرایط بهبود خواهد یافت.

جذب حقیقی توسط نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.