اظهارات توهین‌آمیز ترامپ درباره سوریه و ترکیه/ باید بگذاریم یکدیگر را تار و مار کنند + فیلم

رئیس جمهور آمریکا برای بار دیگر کشور و ملت سوریه و ترکیه را طی اظهاراتی تحقیر کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای بار دیگر با لحنی تمسخرآمیز به ملت سوریه و ترکیه توهین کرده و بیان کرد گاهی اوقات باید بگذاریم با یکدیگر بجنگند.

کردهای سوریه معتقدند هیچکس تاکنون به اندازه ترامپ به آنها خیانت نکرده است و جنایت رئیس جمهور آمریکا به مراتب بیشتر از حمله ترکیه است.

 

 

 

 


بیشتر بخوانید: فیلم لو رفته از سوگند خوردن ارتش آزاد سوریه برای حمله به مردمان خود


انتهای پیام/
 

تمسخر کشورها توسط ترامپ + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید حاجی ابادی
۲۲:۲۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
اقایانی که دم از رفراندم میزنن یا میگن مردم میدونن کی برجامو زمین زد ایا چشم وگوش ندارن نمیبینن که امریکا چه بلایی سر کسانی که بهش اطمینان میکنه میارن ایکاش مجلس اینده مجلسی باشه با درایت وکاردان وانقلابی تا بعضی چیزها مثل رفتار گفتار عقاید وعلتها مشخص بشه وکسانی که هر چه دلشون خاست کردن وگفتن بیان جواب پس بدن
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۶:۰۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
اقا حداقل اين حرفش با عملش يكي هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
یک احمقی(ترامپ) ایستاده داره برای خودش چرت و پرت میگه و عده ایی احمق تراز اونم دارند میخندند و کف میزنند با اون کلاه های مسخره و قرمزشون. احمق بودن مردمی که دارند گوش می کنند و کف میزنند از سر تا پاشون مشخص است از سر تا پا مگر ادم کور باشد که نبیند.
Iran (Islamic Republic of)
Zarei
۰۲:۳۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
ترامپ بجز دلار ومنافع طلبی بوئی از انسانیت نبرده ،آنوقت اکثر عربهای ترسو رفته وبه دولت وقدرت پوشالی او چسبیده اند وفکر میکنند که اونجات دهنده آنهاست ،خداراشاکرم که دشمن رابه دشمن میشناساند ،البته اگر وهابیها درکش راداشته باشند که مسلما ندارند .
Germany
رحمن
۰۰:۲۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
اینقدر بد ترامپ را نگوئید ترامپ بزرگترین خدمت را با خروج از برجام به ایران کرد اگر ترامپ نبود الآن روحانی برجام موشکی را هم امضاءکرده بود.امیدوارم ترامپ دوباره رئیس جمهور آمریکا شود تا چهار سال پوزش بخاک مالیده شود و ارتش و سپاه خود را در این مدت بسازند و دولت هم بودجه را از وابستگی به نفت برهاند
آخرین اخبار