بازیکن جدید به تیم فوتسال سوهان محمد سیما اضافه شد

تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم برای رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر بازیکن فصل گذشته تیم آتلیه طهران قم را به خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر موفق شد عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد. این تیم در ابتدای فصل توانست با مهدی غیاثی نتایج بسیار درخشانی را کسب کند و حتی غیاثی موفق شد با این تیم جزو چهار تیم بالای جدول قرار بگیرد.

در اواسط لیگ برتر به یک باره مدیریت باشگاه سوهان محمد سیما قم تصمیم گرفت که سرمربی خود را به علت شرایط جسمانی تغییر دهد و قرار شد به جای او محسن حسن زاده مدیر فنی باشگاه روی نیمکت این تیم بنشیند و به دنبال آن هم قرار شد مهدی غیاثی به عنوان مدیر فنی به جای حسن زاده این مسئولیت را قبول کند.


بیشتر بخوانید: لژیونر فوتسال ایران به تیم سابق خود بازگشت


تیم سوهان محمد سیما قم برای تقویت خود در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم اقدام به خرید علی اصغر احمدی بازیکن فصل گذشته آتلیه طهران را کرد.

علی اصغراحمدی فصل گذشته در تیم آتلیه طهران قم بازی می‌کرد و توانست نمایش بسیار خوبی را از خود نشان دهد. احمدی پس از اینکه با تیم سوهان محمد سیما به توافق رسید قرارداد خود را با این باشگاه ثبت کرد و قرار شد این تیم را تا پایان نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر همراهی کند.


بیشتر بخوانید: هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال تشکیل جلسه داد


پیش از این محمد بیضایی نژاد بازیکن سوهان محمد سیما تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و به همین دلیل او در نیم فصل دوم رقابت‌ها در این تیم حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار