لژیونر فوتسال ایران به تیم سابق خود بازگشت

بازیکن سابق تیم فوتسال خزر کاناب جمهوری آذربایجان به سن ایچ ساوه ایران پیوست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال سن ایچ ساوه در ادامه خرید‌های نیم فصل دوم موفق شد با رشید قلی پور بازیکن سابق خود به توافق برسد. قرار است قلی پور سن ایچی‌ها را در رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر همراهی کند.

رشید قلی پور که در کارنامه سابقه بازی در تیم سن ایچ ساوه را دارد فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در تیم اهورا بهبهان حضور داشت و از جمله بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود که موفق شد بهبهانی‌ها را در لیگ برتر نگه دارد.


بیشتر بخوانید: برنامه روز نخست مرحله مقدماتی فوتسال آسیا


بازی‌های زیبای رشید قلی پور در تیم اهورا بهبهان، باعث شد او پیشنهاداتی را از خارج از کشور دریافت کند. یکی از این پیشنهادات از تیم خزر کاناب جمهوری آذربایجان بود. پس از اینکه قلی پور این پیشنهاد را دریافت کرد تصمیم گرفت که یک نیم فصل برای این تیم آذربایجانی به میدان برود.

قلی پور سابقه بازی در کنار جواد اصغری مقدم سرمربی کنونی سن ایچ را دارد و این نشان می‌دهد که او کاملاً با شرایط این باشگاه به خوبی آشنا است.


بیشتر بخوانید: تیم‌های حاضر در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا وارد ارومیه شدند


قرارداد رشید قلی پور با تیم سن ایچ ساوه تا پایان فصل خواهد بود و اگر او بتواند در این تیم نمایش خوبی داشته باشد قرارداش با این تیم تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار