تیم‌های حاضر در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا وارد ارومیه شدند

مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا از فردا به میزبانی ارومیه آغاز می‌شود.

7 تیم شرکت کننده در رقابت‌های فوتسال مقدماتی آسیا وارد ارومیه شدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در منطقه مرکز و جنوب آسیا از فردا به میزبانی کشورمان در شهر ارومیه آغاز می‌شود. در این رقابت‌ها ۷ تیم حضور دارند که در ۲ گروه چهار و سه تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات خود را امروز صبح به ارومیه رساندند. تیم ملی فوتسال ازبکستان زودتر از سایر تیم‌ها خود را به ارومیه رسانده است.


بیشتر بخوانید: ملی پوش فوتسال کشورمان به شنزن چین پیوست


نشست خبری سرمربیان تیم‌های حاضر در این مسابقات امروز برگزار شد و مربیان کشور‌های مختلف هر کدام به اظهار نظر درباره تیم خود پرداختند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است در این مسابقات رئیس کنفدراسیون فوتسال آسیا حضور پیدا کند و از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات باشد.

فردا ابتدا از گروه اول رقابت‌ها ۲ تیم تاجیکستان و نپال در اولین مسابقه از ساعت ۱۳:۰۰ به مصاف هم می‌روند و بعد از پایان این بازی و از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه تیم‌های ازبکستان و افغانستان دومین بازی این گروه را برگزار می‌کنند. از گروه دوم این رقابت‌ها فردا تیم ملی فوتسال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۰۰ به مصاف هم می‌روند. همچنین تیم ملی قرقیزستان در این روز بازی نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید: ناظم‌الشریعه: از ترکیب تیم در جام‌جهانی ۳ بازیکن را به ارومیه آوردیم/ جوانگرایی خوبی در ترکیب انجام دادیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.