حسن‌زاده: بازی مقابل ترکمنستان و قرقیزستان بسیار مفید است/ در بازی‌های مقدماتی با جدیت به میدان می‌رویم

کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: ۲ بازی ما مقابل ترکمنستان و قرقیزستان می‌تواند بسیار مفید باشد، چراکه تیم ما جوان شده و بازیکنان محک خوبی می‌خوردند.

حسن‌زاده: با جدیت کامل در بازی‌های مرحله مقدماتی به میدان می‌رویمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال در ابتدا گفت: برای حضور در مسابقات مرحله مقدماتی آسیا به ارومیه آمدیم. به نظرم ۲ بازی ما مقابل ترکمنستان و قرقیزستان می‌تواند بسیار مفید باشد، چراکه تیم ما جوان شده و بازیکنان محک خوبی می‌خوردند و این فرصت را دارند که خودشان را نشان بدهند. ضمن اینکه حضور جوان‌ها انگیزه مضاعفی در بازیکنان باتجربه ایجاد می‌کند.

حق نداریم مسابقات را دست کم بگیریم

وی ادامه داد: با اینکه صعود ما قطعی شده، اما حق نداریم مسابقات را دست کم بگیریم، چراکه تیم اول آسیا هستیم و هر نتیجه‌ای که قاطعانه نباشد، برای ما ضعیف تلقی می‌شود.


بیشتر بخوانید: تیم‌های حاضر در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا وارد ارومیه شدند


حسن‌زاده افزود: بنابر این ۲ بازی پیش‌رویمان را جدی می‌گیریم و با همه توان در زمین حاضر می‌شویم تا از الان پیامی را برای حریفانمان در مرحله نهایی قهرمانی آسیا که حدود چهار ماه دیگر در ترکمستان برگزار می‌شود، بفرستیم.

ملی‌پوش کشورمان تاکید کرد: هر دوره از مسابقات قهرمانی آسیا نسبت به دوره قبلی سخت‌تر می‌شود و رقابت‌ها نزدیک‌تر می‌شود. به خصوص بازی‌های مقابل تیم ما که همه تیم‌ها برای اثبات خودشان تلاش می‌کنند. مسابقات این دوره هم که مقدماتی جام‌جهانی محسوب می‌شود، پس همه تیم‌ها با توان دوچندان در بازی‌ها حاضر خواهند شد.

وی در پایان تاکید کرد: همه تلاشمان را می‌کنیم تا از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم. ضمن اینکه در این راه به جوان‌تر‌ها هم کمک می‌کنیم تا از تجربیات خوبی بهره ببرند و حضور مفید آن‌ها هم در نهایت موجب موفقیت تیم ملی فوتسال ایران باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.