جعفری: باید امضا تاج در برگه قرارداد فدراسیون فوتبال و آل اشپورت ثبت می‌شد/ انتقاد بازیکنان از کیفیت لباس‌ها نظر کارشناسی نیست

نماینده شرکت آل اشپورت بیان کرد: مرداد ماه با فدراسیون فوتبال توافق نامه‌ای امضا کردیم که رسمی شدن این قرارداد نیاز به امضا مهدی تاج داشت.

جعفری: باید امضاء تاج در برگه قرارداد فدراسیون فوتبال و آل اشپورت ثبت می شد/ انتقاد بازیکنان از کیفیت لباس ها کارشناسی نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۵ مرداد سایت رسمی فدراسیون فوتبال با انتشار عکسی از محمد صادق درودگر (رئیس سازمان اقتصادی) و وحید جعفری (نماینده خاورمیانه) شرکت آل اشپورت از امضا قرارداد تامین البسه تیم‌های ملی فوتبال ایران تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا خبر داد.

با این وجود لحظاتی پیش یکی از رسانه‌ها به نقل از وحید جعفری در خبری اعلام کرد این قرارداد روز گذشته با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، جعفری و درودگر امضا شده است.


بیشتر بخوانید: نقش کاتالونیا از روی لباس بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برداشته شد


وحید جعفری نماینده شرکت آل اشپورت در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ۱۵ مرداد توافق نامه‌ای بین من و صادق درودگر به امضا رسید و روز گذشته هم این قرارداد در حضور مهدی تاج امضا شد. در واقع باید پای برگه قرارداد، امضا رئیس فدراسیون ثبت می‌شد و به همین دلیل این کار را انجام دادیم. برهمین اساس با عقد رسمی قرارداد، شرکت آل اشپورت لباس کلیه تیم‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را تا پایان سال ۲۰۲۳ تامین می‌کند.

او درباره زمان رونمایی از لباس‌های اختصاصی تیم ملی اظهار کرد: طراحی لباس اختصاصی برای تیم ملی نیاز به ۲ تا ۳ ماه زمان دارد، اما این کار تا قبل از شروع دور برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی انجام می‌شود.

وحید جعفری درباره اینکه به نظر می‌رسد برخی ملی پوشان از کیفیت لباس‌هایی که تیم ملی در سه بازی اخیرش استفاده کرده راضی نیستند، گفت: باید دید کدام بازیکن‌ها چنین انتقادی دارند، اما به هرحال بهتر است انتقادات کارشناسی باشد. البته طبق قرارداد وظیفه ما این است لباس‌هایی با بهترین کیفیت در اختیار تیم ملی قرار بدهیم و تاکنون هم اینگونه بوده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.