بازگشت هنرمندان معاصر ایران به نصف جهان

مدیر موزه هنر‌های معاصر اصفهان گفت: نمایشگاهی با عنوان "بازگشت آثار هنرمندان شاخص هنر معاصر ایران" که در گنجینه موزه هنر‌های معاصر تهران نگهداری می‌شود سال آینده در سه نوبت به موزه هنر‌های معاصر اصفهان می‌آید.

مهدی تمیزی مدیر موزه هنر‌های معاصر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: در ایران چهار موزه هنر‌های معاصر وجود دارد که قدیمی‌ترین آن حدود ۴۵ سال پیش در تهران تاسیس شده، بعد از آن موزه هنر‌های معاصر کرمان حدود ۴۰ سال پیش، موزه هنر‌های معاصر اصفهان حدود ۲۵ سال پیش و موزه هنر‌های معاصر آبادان حدود چهار سال پیش تاسیس شده است.

او در این رابطه افزود: از بین این چهار موزه تنها موزه هنر‌های معاصر اصفهان زیرمجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان است و بقیه موزه‌ها متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

تمیزی ادامه داد: به دعوت مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مظفری رییس مرکز توسعه هنر‌های تجسمی نشستی با حضور مدیران موزه‌های معاصر کشور در تهران برای تبادل نظر و برنامه ریزی‌های مشترک تشکیل شد.

مدیر موزه هنر‌های معاصر با برشمردن مهم‌ترین حسن برگزاری این جلسه برای هنرمندان و مردم اصفهان اظهار کرد: قرار شد نمایشگاهی با عنوان "بازگشت از آثار هنرمندان شاخص هنر معاصر ایران" که در گنجینه موزه هنر‌های معاصر تهران نگهداری می‌شود، سال آینده در سه نوبت در موزه هنر‌های معاصر اصفهان برگزار شود.
 
انتهای پیام/ی
 

نمایشگاه آثار هنرمندان شاخص هنر معاصر ایران در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.