ایجاد بیش از ۶۰۰ شغل پایدار برای مددجویان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از اجرای ۳۰ طرح راهبر شغلی در استان خبر داد و گفت: این طرح برای ۷۶۷ مددجو استان شغل پایدار ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: بر اساس ارزیابی‌هایی انجام‌شده در شاخص‌های مختلف از جمله میزان تسهیلات پرداخت‌شده و تعداد اشتغال ایجادشده کمیته امداد خراسان شمالی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.

الهی راد با اشاره به اینکه امسال ۷۸۰ طرح اشتغال ویژه مناطق روستایی توسط این نهاد راه‌اندازی شده است، افزود: ۳۶ میلیارد تومان در این بخش تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان متقاضی پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به پرداخت ۵۹ میلیارد و ۲۵ میلیون تومان تسهیلات برای طرح‌های خوداشتغالی و مشاغل خانگی اضافه کرد: از این تعداد ۷۸۰ طرح در روستا‌ها بااعتبار ۳۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اجرایی شده است.

او خاطرنشان کرد: ۱۴۲ طرح نیز با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل منابع امدادی و ۳۸۶ طرح نیز با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۳۷۷ میلیون تومان از محل اعتبارات قرض‌الحسنه بانک‌ها اجراشده است.

الهی راد گفت: امسال طرح‌های اشتغال تولید محور با ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب بر اساس مهارت، علاقه‌مندی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این ایجاد می‌شود.

او در ادامه از اجرای ۳۰ طرح راهبر شغلی ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: اجرای این طرح برای ۷۶۷ مددجو در استان شغل پایدار ایجاد می‌کند.

ایجاد بیش از ۶۰۰ شغل پایدار برای مددجویان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.