یک چهارم شهدای ورزشکار دفاع مقدس اصفهانی هستند

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت:این یک افتخار ابدی برای استان ماست که یک چهارم شهدای ورزشکار، یک چهارم شهدای روحانی و یک پنجم شهدای دانش آموز برای اصفهان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان شامگاه چهارشنبه در یادواره سردار شهید عبدالرسول زرین و ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان اصفهان اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین یادواره‌هایی شناساندن چهره‌های گمنام دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با بیان این‌که دشمن روی خانواده و مراکز آموزشی تمرکز کرده افزود: این یادواره‌ها رعد و برقی است در شب تاریک که انگیزه بخش برای ما در پیروی از این راه است.

او با اشاره به نقش استان اصفهان در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: این یک افتخار ابدی برای استان ماست که یک چهارم شهدای ورزشکار، یک چهارم شهدای روحانی و یک پنجم شهدای دانش آموز برای اصفهان هستند.

فدا خاطر نشان کرد: از افتخارات شهید زرین همین بس که آمریکایی‌ها یکی از تک تیراندازانشان که ۱۶۰ شلیک موفق داشته را به عنوان رکوددار در این زمینه معرفی می‌کنند، اما شهید زرین خودش بیش از ۲ هزار را گفته که ثبت کرده است.

یادواره شهید عبدالرسول زرین و ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان اصفهان شامگاه چهارشنبه با حضور فرمانده کل نیروی انتظامی، نمایندگان مجلس و جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری برگزار شد.

شهید زرین بنیان‌گذار یگان تک تیر اندازی امام حسین بود، این شهید به واسطه مهارتش در تیرانداز به شکارچی خمینی و گردان تک نفره معروف شد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری یادواره شهید عبدالرسول زرین و ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان اصفهان

برچسب ها: شهدا ، اخبارورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.