آزادی ۱۱ زندانی خراسان شمالی از محل موقوفات در نیمه نخست امسال

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از آزادی ۱۱ زندانی غیرعمد در این استان از محل موقوفات و خیران استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام صفری  معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: رقم بدهی این افراد ۴۸ میلیون تومان بوده است.

حجت الاسلام صفری افزود: علاوه بر آن قرار بر این است تا در ۱۷ ربیع الاول نیز تعداد دیگری از زندانیان غیرعمد این استان با استفاده از موقوفات آزاد شوند.

او با اشاره به اجرای طرح پیوند آسمانی توسط این اداره کل در استان، اظهار کرد: این اداره کل موفق شد تا با وقف‌های انجام شده، ۲۲ فقره جهیزیه برای زوج‌های نیازمند تامین کند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالیاز پیشرفت اجرای نیت واقفان در این استان خبر داد و بیان کرد: امسال یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از نیت واقفان در استان اجرایی شده است که این رقم پارسال یک میلیارد تومان بوده است.

حجت الاسلام صفری در ارتباط با وقف‌های جدید انجام شده گفت: وقف‌های جدید انجام شده در این استان ۷۳ فقره بوده است که ۴۱ مورد از آن‌ها وقف‌های جدید صورت گرفته است و ۳۲ مورد نیز وقف‌هایی بوده که اخیرا کشف شده و در حال ثبت در سامانه هستند.


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی ادامه داد: ساخت پروژه مجتمع فرهنگی غدیر نیز از جمله طرح‌هایی است که به صورت وقف مشارکتی در استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

آزادی ۱۱ زندانی خراسان شمالی از محل موقوفات در نیمه نخست امسال

برچسب ها: وقف ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.