مقابله آمریکا با تریبون‌های رسانه‌ای حزب‌الله و حماس

نمایندگان دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در آمریکا از توئیتر خواستند تا همه اطلاعات مربوط به حزب‌الله و جنبش حماس را از این شبکه اجتماعی حذف کند.

مقابله آمریکا با تریبون‌های رسانه‌ای حزب‌الله و حماسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، آمریکا در ادامه تلاش‌های مستمر خود علیه مقاومت این بار توئیتر را تحت فشار گذاشته است تا حساب‌های کاربری حزب‌الله و حماس را مسدود کند.

در چارچوب تحریکات مستمر آمریکا علیه گروه‌های مقاومت در لبنان و فلسطین، نمایندگان دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در آمریکا از توئیتر خواستند تا همه اطلاعات مربوط به حزب‌الله و جنبش حماس را حذف کند؛ اقدامی که موید مقابله آمریکایی‌ها با تریبون‌های رسانه‌ای حزب‌الله و جنبش حماس است که پس از اقدام توئیتر در مسدود کردن وبگاه خبری العهد، صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر، جمعی از نمایندگان دموکرات و جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان آمریکا به «جک دورسی» مدیر اجرایی توئیتر تا یکم نوامبر (۱۰ ابان) مهلت دادند تا همه اطلاعات و محتویات مربوط به حماس و حزب‌الله را حذف کند. این نمایندگان با ارسال پیامی به دورسی، توقف فوری نقض قانون آمریکا را خواستار شدند. آنان افزودند برخی از این سازمان‌ها از جانب آمریکا در فهرست «گروه‌های تروریستی» قرار گرفته‌اند.

ماه گذشته نیز سه تن از نمایندگان آمریکا پیام‌هایی را برای روسای اجرایی گوگل، توئیتر و فیسبوک درباره موافقت آنان با محدود کردن سازمان‌هایی که «طبق ادعای آنان تروریستی هستند» فرستاده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار