هشدار هواشناسی بوشهر درباره آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها

هواشناسی بوشهر درباره آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها از شنبه تا سه‌شنبه آینده هشدار داد.

هشدار هواشناسی بوشهر درباره آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌هابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به تقویت و افزایش متناوب ناپایداری‌های جوی و دریایی در ساعاتی از شنبه (چهارم آبان) تا ساعات ابتدایی سه شنبه ( هفتم آبان)، درباره آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داده می‌شود.

فرج اله شکوهی پور افزود: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها بیشتر در مناطق شمالی و مرکزی استان به ویژه شهرستان‌های دیلم، گناوه، دشتستان، بوشهر و بخش‌هایی از شهرستان‌های تنگستان و دشتی رخ می‌دهد.

او ادامه داد: درباره وقوع طوفان تندری همراه با رعدوبرق با احتمال ریزش تگرگ به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی استان نیز هشدار داده می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: در این مدت، تندباد‌های لحظه‌ای با سرعتی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت بر روی خشکی و همچنین بر روی دریا رخ خواهد داد و در پی آن در برخی ساعات ارتفاع موج دریا به بیش از ۲.۵ متر خواهد رسید.

پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر

آسمان استان بوشهر تا پیش از ظهر فردا، کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی گاهی افزایش ابر و در برخی ساعات به صورت پراکنده احتمال بارش باران، رعد و برق و وزش باد، پیش بینی شده است.

در این مدت، جهت وزش باد هم متغیر، بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

فردا (جمعه سوم آبان) در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۱۴ بامداد، جزر اول دریا ساعت ۱۱:۱۷، مد دوم ساعت ۱۷:۵۵ و جزر دوم دریا ساعت ۲۳:۱۵ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.