نبود اعتبار برای توزیع شیر در خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در صورتی که اعتبارات به دست ما برسد، توزیع شیر آغاز می شود، اما تاکنون برنامه‌ای برای استان وجود ندارد.

نبود اعتبار برای توزیع شیر در خراسان رضویقاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مبلغ اعتبار اختصاص یافته امسال  بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است که خراسان رضوی شامل آن نشد در صورتی که این مبلغ تخصیص داده شود امیدواریم در مرحله بعد این استان هم جزو آنها قرار بگیرد تا سهمیه شیر دانش آموزان ارائه شود.

او ادامه داد: سال گذسته به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار، شیر رایگان در مدارس استان توزیع نشد و حتی بخشی از مطالبات شرکت‌های لبنی در رابطه با طرح توزیع شیر در سال ۹۶ نیز باقی مانده بود. با وجود پرداخت این مطالبات، توزیع این محصول لبنی بین دانش آموزان استان متوقف شد و در حالی که از روز گذشته توزیع شیر رایگان در ۸ استان بوشهر، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام، خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد و هرمزگان آغاز شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی جزو استان‌هایی است که در این زمینه باید توجه بیشتری به آن شود، ادامه داد: اگر قرار است توزیع شیر رایگان در مدارس استان‌های محروم کشور اتفاق بیفتد، حداقل باید در برخی مناطق استان نیز این طرح اجرایی شود. به طور قطع ما پیگیر این موضوع خواهیم بود.

خدابنده افزود: خبری از توزیع شیر در مدارس خراسان رضوی به ویژه در مناطق کم برخوردار شهر مشهد و شهرستان‌های محروم استان نیست.

انتهای پیام// ف.ح

 

دانش آموزان خراسان رضوی شیر رایگان دریافت نمی کنند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار