متلاشی شدن ۷۳ باند سرقت در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و انهدام ۷۳ باند مجرمانه سرقت و دستگیری ۱۶۵ سارق حرفه‌ای در شهرستان‌های استان بوشهر در اجرای طرح ضربتی با سرقت خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جوشن سهرابی مقابله با ناهنجاری‌ها و اعمال مجرمانه از جمله جرایم سرقت را یکی از اولویت‌های مهم پلیس دانست و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم فرماندهی انتظامی استان بوشهرپیگیری و مقابله همه جانبه با جرایم سرقت است.

وی از اجرای طرح ضربتی مقابله با جرائم سرقت خبر داد و تاکید کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و همکاری ماموران انتظامی در کلانتری و پاسگاه‌ها و با بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت شهروندان طرح ضربتی مقابله با سارقان در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر انجام شد.

73 باند سرقت در استان بوشهر متلاشی شد

سرهنگ سهرابی از انهدام 73 باند سرقت در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و دوایر تجسس و با بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت شهروندان  73 باند مجرمانه فعال در ارتکاب سرقت‌های مهم و خرد شناسایی و تلاش پلیس منجر به دستگیری 165 سارق و 107 نفر خریدار اموال مسروقه  شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش جرائم در7 ماه  امسال خبر داد و خاطر نشان کرد: کاهش 50 درصدی سرقت مسلحانه، 12 درصدی سرقت خودرو  و داخل خودرو ، 40 درصدی سرقت محموله و  51 درصدی سرقت قاپ زنی از اقدامات شاخص استان در 7 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته است.

وی از کاهش و مهار 100 درصدی سرقت جیب‌بری در مدت یاد شده خبر داد و بیان کرد: در 7 ماه امسال کش‌روزنی 37 درصد، سرقت مغازه ،  آمار سرقت بانک و سرقت از مغازه‌های طلافروشی کاهش یافته که با همکاری بسیار خوب شهروندان بوشهری به دست آمده است.

سرهنگ سهرابی نقش مردم در تامین امنیت را بسیار ستودنی اعلام  و با تاکید بر پیشگیری از سرقت‌ها تصریح کرد: براساس ارزیابی‌های انجام شده بیشتر سرقت‌های استان بوشهر کشف و سارقان دستگیر شده است.

  رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با تاکید بر رعایت توصیه‌های پلیس و نکات ایمنی برای پیشگیری از سرقت افزود:رعایت رها نکردن منزل خالی از سکنه، خودداری از نگهداری طلاجات در منزل و انتقال به صندوق امانات بانک‌ها، نصب دوربین‌های مدار بسته در اماکن تجاری و خصوصی امری مهم و ضروری است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، پلیس ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار