تهاتر بدهی مالیاتی ۷۰ فعال اقتصاد‌ی

مدیر کل امور مالیاتی فارس گفت: بدهی مالیاتی ۷۰ فعال اقتصاد‌ی فارس تهاتر شد.

تهاتر بدهی مالیاتی ۷۰ فعال اقتصاد‌یبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ناصر هاشمی مدیر کل امور مالیاتی فارس در کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی استان، گفت: رویکرد این اداره کل افزایش تعامل هر چه بیشتر با فعالان بخش خصوصی استان است.

او با اشاره به اعلام سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص قانون بودجه و بحث تهاتر دولت به سایر فعالان اقتصاد‌ی، افزود: موضوع تهاتر بیش از ۷۰ نفر از فعالان اقتصاد‌ی با اعتباری بیش از ۳۴ میلیارد تومان محقق شده است.

هاشمی تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی استان آمادگی دارد برای تهاتر بدهی‌های دولت نسبت به فعالان اقتصاد‌ی همکاری بیشتری داشته باشد.

مدیر کل امور مالیاتی استان فارس ادامه داد: همچنین طلبکاران دستگاه‌های اجرایی و دولتی در خصوص ارزش افزوده امسال می‌توانند از اوراق اسناد خزانه استفاده کنند که دستگاه اجرایی می‌تواند این اوراق را صادر و در اختیار دستگاه مالیاتی قرار دهد.

هاشمی با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه امور مالیاتی استان با بخش خصوصی عنوان داشت: عمده بار اشتغال و تولید ثروت کشور بر عهده بخش تولید است و ما خدمت به بخش تولید را به عنوان یک رسالت برای خود می‌دانیم.

او تصریح کرد: مقرر شد کارگروه ویژه‌ای با حضور کارشناسان اداره کل امور مالیاتی استان و نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی فارس تشکیل شود تا بتوانیم راهکار‌های عملیاتی‌تر و گام موثرتری برای کاهش و رفع مشکلات استانی فعالان اقتصاد‌ی استان برداریم.
انتهای پیام/م

تهاتر بدهی مالیاتی ۷۰ فعال اقتصاد‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار