شکست طرح فشار حداکثری آمریکا

طرح فشار حداکثری آمریکا در مقابل اراده ملت ایران شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه این هفته نماز جمعه کرج گفت: طرح فشار حداکثری آمریکا در مقابل اراده ملت ایران شکست خورده و با جنگ روانی هم نمی‌توان آن را انکار کرد.

او افزود: درصورت تصویب لایحه fatf دیگر قادر به فروش نفت و وارد کردن نیاز‌های اساسی مردم مانند دارو و... نخواهیم بود.

امام جمعه کرج با اشاره به برخی سخنرانی ها توسط مسئولین گفت: بعضی سخنان را چون در مقام خطابه ‌پیش می آید می توان نادیده گرفت اما مطالبی که به رهبری منتسب می شود قابل اغماض نیست.

او با بیان این که تحریف گفتار و بیان امام و رهبری خط قرمز ما است، افزود: با کسی در این زمینه رو دربایستی نداریم و مقابل انحراف و خطایی که به رهبری نسبت داده شود می ایستیم و اجازه عبور نمی دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در واکنش به انتصاب برخی افراد گفت: به کارگیری افرادی که فساد مالی و اخلاقی دارند در پست های مختلف استان کار غلطی است که دستگاه امنیتی و قضایی باید بدون ملاحظه نسبت به‌آن اقدام کنند.

او افزود: این موارد باعث بی اعتمادی مردم به نظام می‌شود و نتایج آن متوجه آن ‌هایی است که کوتاهی کرده اند.

امام جمعه کرج در ادامه گفت: برای چندمین بار است که در این خصوص تذکر می‌دهم اگر مطالب دیگری را عرض کردم نگویید چرا گفتید چون این موارد با منافع و داشته‌های ملت ما ارتباط دارد، پس اگر بعدا صراحتا اعلام کردم از بنده گله نکنید.

او با اشاره به انتصاب های جدید و با بیان این‌که از سوء مدیریت‌ها رنج می‌برم افزود: جا به جایی مدیران استان گاهی کمتر از یک روز انجام می‌شود امروز صبح حکم می زنند و فردا حکم دیگری برای شخص صادر می‌شود، این گونه عمل کردن درست نیست.

آیت ‌الله حسینی همدانی باتوجه به انتخابات پیش رو گفت: مواظب باشید چهره هایی که قصد شرکت در انتخابات دارند را تخریب نکنید زیرا این عمل در تقابل با شرع است.

او‌ با بیان این‌که به‌ تبیین و روشنگری مسائل ایرادی وارد نیست، افزود: بدون نام بردن از کسی مباحث کلی را مطرح کنید، اگر شاخص‌ها تعیین شود مردم می فهمند به چه کسی باید رأی دهند به چه کسی نه.

امام جمعه کرج با تأکید بر این‌که با اساس ورزش مخالف نیست، گفت: نباید به بهانه ورزش زمینه خلاف شرع فراهم شود به‌طور مثال برای بانوان مراسم ورزشی برگزار می کنند درحالی که عکاس، حراست و... آن به‌جای نیروی خانم، مرد است که این کاملا خلاف شرع است.

او با اشاره به آغاز فصل بارش افزود: از همین حالا اقدامات لازم برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر انجام شود که بعدا نگویید در عمل انجام شده قرار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/د.خ

به‌کار‌گیری مدیران فاسد در تضاد با منافع ملت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار