خسروی وفا نشان عالی کمیته بین المللی پارالمپیک را به شهید هادی اهدا کرد

رئیس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان نشان عالی IPC را به شهید ابراهیم هادی اهدا کرد.

خسروی وفا نشان عالی کمیته بین المللی پارالمپیک را به شهید هادی اهدا کردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان پس از دریافت نشان عالی IPC از اندرو پارسونز، عالی‌ترین مقام این کمیته، آن را به شهید ابراهیم هادی اهدا کرد.

خسروی وفا پس از دریافت این نشان ارزشمند گفت: خوشحالم که در این مقطع زمانی که هر روز شاهد یک موفقیت برای جمهوری اسلامی ایران هستیم، ورزش کشور در بخش پارالمپیک به چنین موفقیت ارزشمندی دست می‌یابد و این موفقیت مرهون ایثارگری دوستان گمنام و شهیدان راه حق، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و امام شهیدان است.

وی افزود: تمجید رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک از ورزش پارالمپیک ایران برای من بزرگ‌ترین دستاورد بود و باعث افتخار است در زمانی که تصور می‌شود ایران در انزوا بسر می‌برد، در چنین مراسم باشکوهی که در سطح بین المللی و باحضور عالی‌ترین مقامات ورزش پارالمپیک و جهان برگزار شد، از ظرفیت‌های ورزش پارالمپیک ایران، برابری فرصت‌ها برای بانوان و آقایان و نیز پیشرفت فوق العاده جنبش پارالمپیک در کشورمان صبحت شد و تمامی این‌ها دلیل تعلق گرفتن این جایزه به ایران بود.


بیشتر بخوانید: شعار جدید کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام شد


رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان خاطر نشان کرد: این مدال را به شهید ابراهیم هادی تقدیم و از همه دعوت می‌کنم با زندگی این شهید بزرگوار آشنا شوند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از کمیته پارالمپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار