خطیب جمعه بیرجند:

سیلی به دشمنان با دستگیری زم/این اقدام بزرگ زمینه‌ای برای توسعه اقدامات اطلاعاتی است

خطیب جمعه بیرجند گفت: دشمنان اسلام به ویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با دستگیری زم سیلی خوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،حجت الاسلام نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) گفت: دشمنان اسلام به ویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در جریان دستگیری مدیر شبکه معاند آمدنیوز سیلی خوردند و این اقدام بزرگ زمینه‌ای برای توسعه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در دیگر صحنه‌هاست.

اوافزود: امیدواریم شاهد پیشرفت‌در این حوزه ها باشیم تا در موقعیت‌های دیگر هم سیلی بزرگی به دشمنان اسلام و انقلاب بزنیم.

حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: پیروزی اطلاعاتی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان دستگیری «روح‌الله زم» دستاورد بزرگ عملیاتی و اطلاعاتی است، چون این فرد در خدمت به استکبار و دشمنان نظام و انقلاب بود.

خطیب جمعه بیرجند افزود: "زم" بعد از فرار از کشور مورد طعمه سیستم‌های اطلاعاتی و سیاسی غرب و ایالات متحده آمریکا قرار گرفت، ولی فرزندان این مرز و بوم سیلی بزرگ دیگری به دشمن و ایادی او نواختند.

اواظهار کرد: فرهنگ لیبرال قصد دارد بشر را به رهابودن بکشاند و قرآن می‌فرماید هرکس مطیع خدا و پیامبر شود و هر دستور پیامبر را دستور خدا بداند و از خدا بترسد، اهل ایمان است.

حجت الاسلام نوفرستی ترس از خدا را زمینه‌ساز رستگاری در همه حوزه‌ها دانست و تصریح کرد: ترس از خدا با ترس از دیگران متفاوت است، چون ترس از خدا به انسان عظمت و شکوه می‌دهد و کسی که از خدا می‌ترسد دنیا برایش، کوچک است.

امام جمعه موقت بیرجند چهارم آبان و روز وقف را از مناسبت‌های هفته ذکر و عنوان کرد: در طول تاریخ جلسات امام حسین (ع) با نیت‌های خالص مردم اداره می‌شده و رضاخان تلاش کرد فرهنگ وقف نابود شود.

او با بیان اینکه همه ما باید از این سنت الهی استقبال کنیم،گفت: وقف سرمایه‌گذاری الهی است.

حجت الاسلام نوفرستی با یادآوری اعتراض و افشاگری امام خمینی (ره) علیه کاپیتولاسیون در چهارم آبان ۱۳۴۳ افزود:به فرموده ی امام  این باعث تاسف است که اگر یک سرباز آمریکایی به بزرگترین شخصیت کشور توهین کند، کسی حق ندارد با او برخورد کند.

امام جمعه موقت بیرجند سالروز اشغال خرمشهر در سال ۵۹ را از دیگر مناسبت‌های هفته پیش رو ذکر کرد و گفت:  امروز حوادثی که در عراق و سوریه اتفاق می افتد، مقدمه‌ای برای مقابله با نظام اسلامی است، اما مردم اجازه کوچکترین دست درازی دشمن به نظام و کشور را نمی‌دهند.

او همچنین با تسلیت ایام رحلت پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) گفت: در این دو ماه مصیبت، آن عظمت و محبت بین مومنان و وحدت و انسجام حق‌طلبان در راهپیمایی اربعین به رخ جهانیان کشیده شد و اگر مردم عراق در موکب‌ها به پذیرایی از زائران امام حسین (ع) میآیند باید از زائران امام رضا در مشهد هم به خوبی استقبال شود.

حجت الاسلام نوفرستی عنوان کرد: همه ائمه برای فراهم کردن تمدن اسلامی و زمینه ظهور مدیریت انسان پاک تلاش‌های زیادی کردند.

او با اشاره به اینکه تشکیل حاکمیت امام عصر (عج) و تمدن اسلامی زمان می‌طلبد،گفت: با پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی امروز در مرحله دولت اسلامی هستیم و امیدواریم به زودی به سطح جامعه اسلامی رسیده تا زمینه‌سازی حکومت امام زمان فراهم شود.

انتهای پیام/ ی

دشمنان با دستگیری زم سیلی خوردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.