شیراز میزبان هجدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام

هجدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام فارس ۱۳ تا ۱۶ آذر در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌هایی که بر بستر فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ و تلکام بزرگترین رویداد عرصه فناوری اطلاعات در جنوب کشور است، افزود: در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان، شتاب دهنده ها، مراکز رشد ICT، سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه توسعه دولت الکترونیکی، شهر هوشمند و اینترنت اشیا حضور فعال دارند.

 سهرابی تصریح کرد: نمایشگاه امسال بر فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های حوزه فناوری اطلاعات تمرکز دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه ایجاد زمینه آشنایی و تعاملات بخش خصوصی به عنوان عرضه کنندگان خدمات با سرمایه گذاران و همچنین بخش دولتی است.

سهرابی اعلام کرد: حضور کسب و کار‌های نوپا در نمایشگاه به عنوان یک فرصت مناسب برای استارت آپ‌ها برای معرفی و عرضه توانمندی هایشان است که می‌تواند به واسطه ارتباط شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی با مخاطبان و سرمایه گذاران این بخش، طرح هایی که با هزینه‌های زیاد و توسط افراد با تکنولوژی‌های غیربومی خارج از استان در حال پیگیری است در همین شرکت‌های استانی به نحو صحیح‌تر و با هزینه‌های کمتر انجام شود.
انتهای پیام/م

برگزاری نمایشگاه الکامپ و تلکام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار