معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان گفت: در ایام اربعین حسینی کالا‌های اساسی موردنیاز مواکب به اندازه کافی بصورت رایگان و تعاونی تامین شد.

رحمان ناصریان معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس برنامه ریزی‌ های انجام شده، کالای مورد نیاز مواکب اربعین حسینی از جمله؛ گوشت، مرغ، برنج، شکر، روغن و... تامین شد.

او با بیان اینکه این کالا‌ها با قیمت تعاونی و رایگان در اختیار مواکب قرار گرفت، اظهار داشت: برخی مواکب نسبت به دریافت سهمیه اختصاص یافته، اقدام نکردند.

ناصریان تصریح کرد: در این ایام حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تن با نرخ دولتی و بخشی نیز با همکاری صنف نانوایی‌ها تامین و در اختیار مواکب قرار گرفت.

این مقام مسئول به اختصاص ۶۵۰ تن مرغ به مواکب اربعین حسینی اشاره کرد و ادامه داد: از این میزان اختصاص یافته، فقط ۱۰ تن آن دریافت شد.

او اذعان داشت: ۸۰۰ تن گوشت از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان جذب گردید و علیرغم کاهش قیمت تا ۴۵۰ هزار ریال، ولی فقط ۵۰ تن آن‌ها از طریق مواکب دریافت شد، ضمن اینکه بخش خصوصی با نرخ حدود ۴۰۰ هزار ریال خریداری و به مواکب تحویل داد.

رحمان ناصریان بیان کرد: برنج موردنیاز مواکب از طریق بخش دولتی دریافت نکردند و حدود ۴۵ تن آن با همت بازاری‌ها بصورت رایگان در اختیار مواکب قرار گرفت.

به گفته معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان، حدود ۸۰۰ تن شکر موردنیاز مواکب با نرخ کمتر از مصوب و به قیمت ۳۰ هزار ریال و ۱۷ هزار بطری آب به همت اتاق اصناف استان به مواکب اربعین حسینی تحویل داده شد.

انتهای پیام/گ

تامین کالاهای مورد نیاز مواکب اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.