محدودیت‌های ترافیکی ۲۸ ماه صفر در همدان اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهور استان همدان محدودیت‌های ترافیکی ۲۸صفر در راستای برقراری نظم ترافیکی و پیشگیری از بروز گره‌های ترافیکی و تصادفات احتمالی را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی ۲۸ ماه صفر در همدان اعمال می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی فکری، رئیس پلیس راهور استان همدان در خصوص محدودیت‌های ترافیکی ۲۸صفر در همدان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان محدودیت‌های ترافیکی ۲۸ صفر را برای برقراری نظم ترافیکی و پیشگیری از بروز گره‌های ترافیکی و تصادفات احتمالی اعمال می‌کند.

او ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) گفت: فردا ۲۸ ماه صفر تردد خودرو‌ها اعم از شخصی و عمومی و موتورسیکلت از خیابان منتهی به میدان حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و عبور دسته‌های عزاداری ممنوع است.

سرهنگ فکری عنوان کرد: در صورت تجمع عزاداران در میدان امام زاده عبدالله، تردد خودرو‌ها از سمت میدان فلسطین، میدان عین القضاه به سمت میدان امامزاده عبدالله از ساعت ۹ ممنوع است.

او با بیان اینکه محدودیت‌های موقت در میدان سپاه، میدان باباطاهر و تقاطع جانبازان در زمان عبور دسته‌های عزاداری اجرایی می‌شود، گفت: مردم از پارک خودرو در مسیر خیابان‌های منتهی به میدان حضرت امام (ره) و میدان امام، میدان امام زاده عبدالله خودداری کنند چراکه در صورت پارک، خودرو توسط پلیس با جرثقیل حمل خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان همدان اضافه کرد: شهروندان به منظور تامین امنیت ترافیکی و جلوگیری از راه بندان در مسیر دسته‌های عزاداری حتی الامکان در این روز از خودرو‌های عمومی استفاده کرده و از آوردن خودرو شخصی وتجمع در مسیر‌های اصلی و محل تردد عزاداران خودداری کنند.

سرهنگ فکری با بیان اینکه مردم از تردد با موتورسیکلت در مسیر دسته‌های عزاداری خودداری کنند چراکه در صورت مشاهده این تخلف توسط موتورسواران برابر مقررات با آنان برخورد خواهد شد، گفت: شهروندان در صورت اجرای محدودیت‌های ترافیکی از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

او با تاکید بر اینکه پلیس راهنمایی ورانندگی مسئولیت تسهیل در عبور و مرور و تامین امنیت ترافیکی را به عهده دارد، گفت: شهروندان باید همکاری لازم را با ماموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

انتهای پیام/ د 

اعمال محدودیت های ترافیکی در روز ۲۸ ماه صفر

منبع: مهر

برچسب ها: 28 صفر ، عزاداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار