کشف و ضبط اسلحه شکاری غیرمجاز در مهاباد

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از کشف و ضبط ۱۲ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز را در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: این تعداد اسحله شکاری غیرمجاز در قالب اجرای طرح رعد کشف و ضبط شدند. 

او افزود: نیروی انتظامی در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح رعد را به منظور برخورد با پدیده قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز شکاری که به نوعی وجود و استفاده از آن باعث احساس ناامنی و خدشه‌دار شدن امنیت اجتماعی می‌شود، اجرا کرد.

سرهنگ تجاری تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۲ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز از دارندگان این گونه سلاح‌ها کشف شد و در این رابطه نه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

او از شهروندان خواست از نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز در محیط منزل خودداری کرده و در صورت داشتن مجور نگهداری این سلاح‌ها را در مکان مطمئن و دور از دسترس کودکان قرار دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد همچنین از دستگیری دو سارق احشام در این شهرستان خبر داد و گفت: عوامل پلیس آگاهی این انتظامی با رصد اخبار و اطلاعات، موفق به شناسایی یک سارق شدند که با استفاده از خودرو باری خود قصد سرقت احشام از یک روستای این شهرستان را داشت.

او افزود: یک سارق دیگر نیز که در یکی از شهرستان‌های همجوار اقدام به سرقت احشام کرده بود در مهاباد شناسایی و ۳۹ رأس دام سبک از وی کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

سرهنگ تجاری اضافه کرد: این دو متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ج

۱۲ اسلحه شکاری غیر مجاز در مهاباد کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.