خاموشی گسترده در کالیفرنیا

به منظور جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی‌های بیشتر، برق بیش از دو میلیون تن از ساکنان ایالت کالیفرنیا در آمریکا در روزهای آتی قطع خواهد شد.

خاموشی گسترده در کالیفرنیابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه لس آنجلس تایم، بیش از دو میلیون تن از ساکنان ایالت کالیفرنیا در آمریکا احتمالا آخر هفته برق ندارند.

پس از آن که شرکت‌های Pacific Gas & Electric Co و Southern California Edison در تلاش برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در بحبوحه ورزش باد‌های سهمگین بخشی از فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق در آورده اند، بیش از دو میلیون تن از ساکنان ایالت کالیفرنیا آخر این هفته با قطعی برق مواجه خواهند شد.

سازمان صلیب سرخ آمریکا پیشنهاد تخلیه خانه‌ها در زمان قطعی برق را توصیه کرده و این که مردم باید برای شرایط اضطراری آمادگی داشته باشند. این سازمان از مردم خواسته برای هر شخص یک بشکه آب ذخیره شود و مردم برای دو هفته غذا ذخیره کنند و همچنین کیت‌های کمک‌های اولیه در اختیار داشته باشند.


ببینید: آتشی که کالیفرنیا را به حالت فوق العاده درآورد


مقامات آمریکایی همچنین از شهروندان خواسته‌اند از تیر‌های برق دور بمانند، زیرا وزش باد ممکن است سبب افتادن تیر‌های برق شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار