رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی پیروی از ولایت فقیه است

نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ، رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته را پیروی از ولایت فقیه دانست.

رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی  پیروی از ولایت فقیه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز در مراسم عزاداری ۲۸ صفر که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، گفت: ۴۰ سال است که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به هر حربه‌ای متوسل می‌شوند، ولی در این میان تنها شکست بوده که نصیب آن‌ها شده و نقشه هایشان یکی پس از دیگری خنثی شده است.

او افزود: موفقیت‌های پی در پی جمهوری اسلامی و شکست‌های متوالی دشمنان تنها ریشه در یک چیز دارد و ان هم تبعیت از، ولی فقیه است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، همچنین به اقتدار نیرو‌های مسلح کشور اشاره کرد و گفت: این اقتدار و عزتمندی آن‌ها نیز ریشه در تبعیت از ولایت فقیه دارد.

حجت الاسلام جلیلیان یاداور شد: نیرو‌های مسلح و ملت با بصیرت ایران اسلامی این ولایت پذیری را از ائمه اطهار (ع) به ارث برده اند.

او با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت جانگداز حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، پیروی از سیره زندگی آن بزرگواران را باعث عاقبت بخیری در دنیا و آخرت دانست.

 

انتهای  پیام/ز

 

مراسم عزاداری ۲۸ صفر در مسجد جامع کرمانشاه

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار