مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان خبر داد؛

بهره‌برداری از ۳۰ خانه ورزش روستایی در استان سمنان

مجتبی جانعلی از تجهیز، افتتاح و بهره‌برداری از ۳۰ خانه ورزش روستایی جدید در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان سمنان خبر داد.

بهره‌برداری از ۳۰ خانه ورزش روستایی در استان سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از تجهیز، افتتاح و بهره‌برداری از ۳۰ خانه ورزش روستایی جدید در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و گفت : با بهره‌برداری از این ۳۰ خانه ورزش روستایی شمار خانه‌های ورزش روستایی این استان از ۱۱۰ خانه به ۱۴۰ خانه افزایش پیدا می‌کنند.

او از توجه به ورزش روستایی به عنوان یکی از اولویت‌های این اداره کل در سال اخیر خبر داد و افزود : باید زمینه و بستری فراهم شود که جوانان روستایی نیز از زیرساخت‌های ورزشی بهره‌مند شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از تلاش برای تداوم این روند خبر داد و افزود: تا پایان امسال ۱۶ خانه ورزش روستایی جدید در روستا‌های استان تجهیز و به بهره‌برداری خواهد رسید.

جانعلی از آماده افتتاح بودن زورخانه میامی خبر داد و اظهار کرد: این پروژه قرار بود در این هفته به بهره‌برداری برسد، اما به دلیل حجم برنامه‌های مسوولان این شهرستان به دو هفته بعد موکول شده است.

او با بیان اینکه کار احداث دو زورخانه دیگر در استان در حال انجام است ادامه داد: این دو زورخانه که در شهر‌های مهدیشهر و مجن واقع شدند در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند. ضمن اینکه یک پروژه سالن ورزشی نیز در درجزین در حال تکمیل است که بزودی افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به برخی برنامه‌های این اداره کل گفت: جشنواره بین‌المللی اقوام که یک بخش آن ورزشی است بزودی در شهرستان گرمسار برگزار می‌شود ضمن اینکه جشنواره ایل سنگسر نیز بزودی در شهرستان مهدیشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ر

افزایش خانه‌های ورزش روستایی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار