یادواره شهدای روستای مدبون برگزار شد

یادواره دو شهید سرافراز و والامقام روستای مدبون از توابع دهستان حتکن زرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند در یادواره شهدای روستای مدبون از توابع دهستان حتکن زرند گفت: درس ایثار و مقاومت را همواره از صدر اسلام تا انقلاب از شهدا آموخته ایم و این امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت و از خودگذشتگی آنان هستیم.

️او اشاره کرد: ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه فخر و مباهات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند؛ مثل شهید آبشناسان از شهدای ارتش که در جنگ تحمیلی لقب شیرصحرا نام گرفت و با ایثار و جانفشانی خود و همرزمانش، در صحنه نبرد دشمن را به شدت زمینگیر کرد.

️فرماندار زرند بیان داشت: به فضل الهی راه عزت و سربلندی را با صلابت و اقتدار پیموده ایم و در برابر هجمه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان این مرز و بوم مقاومت کرده ایم.

او با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در شرایط سخت اقتصادی راه بن بست وجود ندارد افزود: به پشتیبانی و حمایت مردم خداجو و همیشه در صحنه و وحدت و یکدلی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری در عرصه جهانی همه دسیسه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان را خنثی کرده ایم.

️صادق زاده به حجم فزاینده سرمایه گذاری‌ها در بخش صنعت و معدن، کشاورزی و نیز دستاورد‌های مهم دولت در شهرستان زرند اشاره کرد و اظهار داشت: با افزایش اعتبارات طی امسال؛ گام‌های بلند در احداث و توسعه راه‌های ارتباطی، تکمیل بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی سینا، ایجاد اشتغال جوانان جویای کار در پروژه‌های بزرگ صنعتی و تولید شمش فولاد تا پایان سال جاری در مجتمع فولاد سازی برداشته ایم.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از طرح های صنعتی به زودی در زرند

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار