ورود مستقل اینتل، به دنیای کارت گرافیک‌ها

شرکت اینتل به طور رسمی اعلام کرد که به طور جداگانه و مستقل کارت گرافیک خود را تولید کرده و این کارت گرافیک در حال آزمایش است.

ورود مستقل اینتل، به دنیای کارت گرافیک‌هابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اینتل به تازگی اعلام کرد که کارت گرافیک این شرکت که به طور مستقل و بدون همکاری هیچ شرکتی ساخته شده است، آماده تست فیزیکی و انجام آزمایش‌های لازم برای استفاده است. کارت گرافیک اینتل از سری Xe خواهد بود و نسخه فعلی ساخته شده از این کارت گرافیک DG1 نام دارد که احتمالا مخفف development graphics به معنای توسعه کارت گرافیک خواهد بود فعلا نام این کارت گرافیک توسط اینتل اعلام نشده است و کارت گرافیک موجود صرفا یک نسخه اولیه از کارت گرافیک اصلی خواهد بود.

خبر به پایان رسیدن مراحل اولیه آماده سازی کارت گرافیک توسط کریس هوک رییس بازاریابی کارت گرافیک‌های اینتل و در صفحه توییتر وی پخش شد که مورد استقبال بسیاری از گیمر‌ها و توسعه دهندگان عناوین رایانه‌ای قرار گرفت. تا قبل از انتشار خبر ساخته شدن این کارت گرافیک، شایعه شده بود که شرکت اینتل روی دو کرت گرافیک با نام‌های DG1 و DG2 کار می‌کند و هر کدام از آن‌ها نیز یکی از کارت گرافیک‌های بسیار قدرتمند بازار خواهند بود؛ اما فعلا شرکت اینتل هیچ اطلاعاتی از کارت گرافیک‌های ساخته شده خود را اعلام نکرده است.

ورود مستقل اینتل، به دنیای کارت گرافیک‌ها

همچنین اینتل اعلام کرده است که قصد دارد با ساخت کارت گرافیک‌هایی بسار قدرتمند بخش عمده بازار را در اختیار بگیرد؛ همچنین این شرکت قصد دارد در تمام رده‌بندی‌ها کارت گرافیک تولید کند که به این ترتیب هرکس با توجه به بودجه و نیاز خود می‌تواند از میان کارت گرافیک‌های این شرکت خرید خود را انجام دهد.


بیشتر بخوانید: طراحی بسیار دقیق شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت


پس از آزمایش کارت گرافیک‌ها توسط اینتل که بر اساس اطلاعات منتشر شده از برخی منابع نامعلوم، زمان آزمایش کارت گرایک‌ها بسیار کم خواهد بود چرا که احتمالا کارت گرافیک‌های ساخته شده توسط اینتل تا اواسط سال ۲۰۲۰ باید وارد بازار شود؛ هرچند هنوز شرکت اینتل به طور رسمی این تاریخ را اعلام نکرده است و باید تا زمان اعلام رسمی اینتل منتظر ماند.

انتهای پیام/

اینتل وارد دنیای کارت گرافیک‌ها شد

برچسب ها: فناوری ، سخت افزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار