ضرورت رعایت اخلاق و قانون برای ایجاد جامعه‌ای آرام و متحد

سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان جیرفت گفت: به منظور داشتن جامعه‌ای آرام، همدل ومتحد رعایت اخلاق و قانون توسط کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس و هوادارانشان ضروری است.

ضرورت رعایت اخلاق و قانون برای ایجاد جامعه‌ای آرام و متحدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی روزپیکر سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان جیرفت گفت: شورای نگهبان وظیفه نظارتی دارد و فعالیت‌های تبلیغاتی را همواره رصد می‌کند و انتظار است نامزد‌های احتمالی و هوادرانشان از هر گونه حرکت و اقدامی که شائبه تخریب رقیب را به دنبال دارد خودداری کنند، و توجه داشته باشند این مهم به عنوان تخلف در قانون نیز دیده شده است.

روز پیکر بیان کرد: با تشکیل ستاد پیشگیری و پیگیری جرائم انتخاباتی در شهرستان جیرفت هر گونه فعالیت انتخاباتی رصد خواهد شد، اگر چه شورای نگهبان وظیفه ذاتی خودش را همواره انجام می‌دهد.

او افزود: هدف همه، حضور پر شور و حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است، و شورای نگهبان امانتدار مردم است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

روزپیکر با توصیه به نامزد‌های احتمالی و هوادارانشان گفت: باید نگاه همه به مُر قانون باشد و از طرفی باید مد نظر داشته باشیم که هر چه را برای خود می‌پسندیم برای دیگران هم بپسندیم و باید همین دیدگاه را نسبت به نامزد‌های احتمالی مقابل داشته باشیم. متاسفانه همه مشکلات ناشی از عدم پایبندی به قانون است.

سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان جیرفت با نکوهش اقدامات غیر اخلاقی انتخاباتی افزود: اگر کار برای رضای خدا باشد و به معاد و روز رستاخیز اعتقاد داشته باشیم شاهد اقدامات غیر اخلاقی نخواهیم بود.

او پرهیز از کشاندن اقدامات انتخاباتی را قبل از موعد قانونی تبلیغات به معابر عمومی مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر هرگونه اقدامی قبل از زمان قانونی تبلیغات به معابر عمومی کشانده شود تخلف محسوب می‌شود.

روزپیکر از آمادگی کامل دفتر نظارت شورای نگهبان جیرفت برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبرداد و گفت: سلامت انتخابات به همراه حضور حداکثری مردم مد نظر است.

سرپرست دفترنظارت شورای نگهبان جیرفت با توصیه به اصحاب رسانه و خبر، تلاش در جهت برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه را خواستار شد و بیان کرد: ارباب جراید به عنوان زبان گویای مردم می‌توانند در جهت سلامت انتخابات تاثیر مثبت داشته باشند و انتظار است جانب سلامت انتخابات را دنبال کنند.

بیش از ۴ ماه تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و از طرفی جامعه نیاز به آرامش، همدلی و اتحاد داردو می‌طلبد با فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم و شور انتخاباتی در چارچوب قانون، گام برداریم.

انتهای پیام/س

تلاش در جهت برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار