مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت: پایگاه انتقال خون صفائیه یزد امروز؛ سه شنبه هفتم آبان ماه، از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ پذیرای اهداکنندگان است.

امروز پایگاه انتقال خون یزد باز استنقی تقوایی مدیر کل انتقال خون استان یزد، در گفت و گو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: پایگاه اصلی انتقال خون استان در صفائیه امروز؛ سه شنبه هفتم آبان و همزمان با شهادت امام رضا (ع) از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ آماده پذیرش اهداکنندگان است.

تقوایی با اشاره به اینکه مراکز انتقال خون استان سال‌های گذشته در روز شهادت امام رضا (ع) تعطیل بودند، افزود: امسال با توجه به سردی هوا و نیاز زیاد بیماران به فرآورده‌های خونی برای جلوگیری از کمبود خون پایگاه انتقال خون یزد فردا فعال خواهد بود.

او اظهار داشت: مردم نوع دوست یزد می‌توانند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به پایگاه انتقال خون مراجعه کنند و به یاری بیماران نیازمند خون از جمله بیماران مبتلا به تالاسمی بشتابند.

مدیر کل انتقال خون استان یزد با اشاره به اجرای پویش نذر خون آگاهانه در یزد، افزود: این پویش مردمی با هدف آشنایی اهداکنندگان با فرآورده‌های خونی، ترویج فرهنگ و مدیریت بهینه اهدای خون به بیماران و با محوریت اهدای پلاسما از اول مهرماه آغاز شد و تا پایان صفر ادامه دارد.

انتهای پیام/ غ

فعالیت پایگاه انتقال خون یزد در آخرین روز صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.