بسته حوادث ۷ آبان ۹۸؛

اخبار روز حوادث خوزستان در بسته خبری سه شنبه ۷ آبان

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۷ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۷ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف بیش از ۱۰۲ کیلو تریاک در هندیجان  

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی امامزاده عبداله هندیجان با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات تخصصی و رصد اطلاعاتی یک دستگاه خودروی سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۰۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار عباس زاده بیان داشت: در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۷۵ سارق حرفه‌ای در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز  در اهواز اجرا شد.

او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۷۵ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: مقدار ۶۵۰ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و تعداد یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۵۹ فشنگ مربوطه و ۵ فقره تیراندازی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد:  در تحقیقات پلیس متهمان به ۱۵۲ فقره انواع سرقت در سطح اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

این مقام مسئول گفت: ۸۵ موتورسیکلت و ۵۴ خودروی متخلف توقیف و ۲۶ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

دستان ۲ سارق اماکن و معابر  در ایذه بسته شد

 سرهنگ حجت سفید پوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: موضوع وقوع چند فقره سرقت اماکن و معابر در سطح شهرستان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس ۲ سارق اماکن ومعابر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سفیدپوست تصریح کرد: متهمان به ۵ فقره سرقت اماکن و معابر در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

 یک شرور سابقه دار در ماهشهر به ایستگاه قانون رسید

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: پس از وقوع چند فقره شرارت و فعالیت مجرمانه و به دنبال آن نارضایتی شهروندان در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران یک متهم را  شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی با اشاره به اعتراف متهمان بیان داشت: متهم در بازجویی پلیس به ایجاد اخلال در نظم عمومی، ۴ فقره شرارت و زورگیری، ۳ فقره تصرف زمین مسکن و ساخت و ساز غیر مجاز، یک مورد سابقه فرار از زندان نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ماهشهر از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه تخلفی مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برخورد تیبا با کامیونت ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد

محمدامین زرگر سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: امروز ۷ آبان ماه ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه برخورد ۲ خودرو تیبا و کامیونت ایسو زو  منجر به مصدوم شدن ۵ نفر شد.

او در ادامه افزود: این حادثه رانندگی در کیلومتر ۷ محور سوسنگرد - بستان رخ داد  که نیرو‌های اورژانس به محل سانحه اعزام شدند.

زرگر با اشاره به اینکه این حادثه هیچ فوتی نداشت تصریح کرد: ۵ مرد مصدوم شدند که با کمک نیرو‌های اورژانس به بیمارستان نفت سوسنگرد انتقال یافتند.  

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.