اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از اجرای بیش از ۱۰ برنامه محوری در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بسیج دانش آموزی را تجلی دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی عنوان و گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی از ۷ تا ۱۳ آبان‌ماه ۱۰ عنوان برنامه در ناحیه یک اهواز اجرایی می‌شود.

او با تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی بیان داشت: ۶۰ دانش آموز دختر بسیجی این ناحیه همزمان با نخستین روز از هفته بسیج دانش آموزی با حضور در گلزار شهداء به عطر افشانی مزار شهداء خواهند پرداخت.

نیسی گمراوی با عنوان اینکه زنگ ایثار و شهادت در سراسر مدارس ناحیه یک اهواز نواخته خواهد شد، افزود: دیدار دانش آموزان بسیجی با خانواده شهدا دانش آموز از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اظهار کرد: روز جمعه و همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج دانش آموزی؛ دانش آموزان در نماز جمعه اهواز حاضر خواهند شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه برگزاری نشست‌های بصیرتی و معرفی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته خواهد بود؛ ادامه داد: نشست روشنگری و بصیرت ویژه دانش آموزان دختر بسیجی و با حضور سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگی سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان در روز شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

نگاهی به برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.