بازی ویدئویی Death Stranding برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود

هیدئو کوجیما با انتشار توئیتی در فضای مجازی از عرضه عنوان Death Stranding برای رایانه‌های شخصی خبر داد.

بیرون آمدن Death Stranding از انحصار PS4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و حدس درباره Death Stranding به طور رسمی اعلام شد که این عنوان برای رایانه‌ها شخصی عرضه می‌شود. این عنوان در اوایل تابستان سال آینده به رایانه‌های گیمینگ خواهد رسید. عنوان Death Stranding در همان ابتدای معرفی و نمایش تریلرهایش توانست لقب مرموزترین و مبهم‌ترین عنوان رایانه‌ای ساخته شده تاکنون را از آن خود کند چرا که سازنده این بازی که هیدئو کوجیماست تصمیم گرفته بود اطلاعات بسیار کم و مبهم از بازی خود منتشر کرد. یکی از اطلاعاتی که بسیاری منتظر آن بودند، پشتیبانی یا عدم پشتیبانی این عنوان از رایانه‌های شخصی بود. مسئله‌ای که برای هر گیمری مهم است زیرا همه دارای کنسول بازی نیستند.

خبر جدید هیدئو کوجیما درباره عرضه Death Stranding

اما خبری که به تازگی از این مسئله منتشر شده و نشان می‌دهد که این عنوان برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شوند توسط خود خالق Death Stranding فاش شده است. هیدئو کوجیما، خالق عناوین جذابی مانند Death Stranding و Metal Gear Solid در توئیتر خود پیامی منتشر کرد تا به همه دنبال کنندگان خود این خبر را اعلام کند. به گفته وی این عنوان در ۸ نوامبر ۲۰۱۹ برای PS4 و اوایل تابستان سال بعد برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

بیرون آمدن Death Stranding از انحصار PS4


بیشتر بخوانید: استفاده از شیوه‌های مبارزاتی قدیمی در نسخه جدید مجموعه Trine


این خبر جدید بدان معناست که دیگر Death Stranding یک عنوان انحصاری پلی‌استیشن نیست. البته همانطور که پیشتر به تاریخ عرضه آن اشاره کردیم، گیمرهایی که PS4 دارند نسبت به دیگران زودتر به این عنوان دسترسی خواهند داشت.

بنابراین، این یک خبر عالی برای گیمرهای رایانه شخصی است که چشم به راه بازی عجیب و غریب کوجیما هستند. ما هنوز به طور کامل مطمئن نیستیم که این بازی چیست، اما با توجه به میراث کوجیما در تولید برخی از بهترین بازی‌هایی که تاکنون ساخته شده است، می‌توانیم کاملاً مطمئن باشیم که این عنوان نیز فوق‌العاده خواهد بود. هیدئو کوجیما درباره این بازی خود تاکنون حرف‌های زیادی زده است که بحث برانگیزترین صحبت او، تشابه بازی Death Stranding به فیلمی سینمایی است.

انتهای پیام/

عرضه عنوان Death Stranding برای رایانه‌های شخصی

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار