مکمل غذایی و آمپول جوانسازی پوست قاچاق در گمرک دیر کشف شد

ناظر گمرکات استان بوشهر از کشف حدود ۹۰ هزار عدد قرص مکمل غذایی و ۴۳۲ عدد آمپول جوانسازی پوست (آبرسان) قاچاق در گمرک دیر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهروز قره بیگی ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: قاچاقچیان قصد داشتند مکمل غذایی و آمپول جوانسازی پوست را بدون دریافت مجوز‌های لازم از دستگاه‌های مربوط به کشور وارد کنند که با هوشیاری کارکنان گمرک دیر مواجه شدند و کالاهای آنان کشف و ضبط شد.

او افزود: در یکی از محموله‌ها، تعداد ۴۳۲ عدد آمپول جوانسازی پوست به ارزش تقریبی ۲۵۹ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر بیان کرد: همچنین در همین گمرک و از موتورلنج دیگری تعداد ۸۹ هزار و ۱۱۰ عدد قرص مکمل غذایی و ۸۴ بشکه مکمل غذایی به صورت ژله‌ای ساخت کشور آمریکا پیدا شد.

قره بیگی ادامه داد: مکمل غذایی کشف شده با ۲۴ برند مختلف آمریکایی در قالب ۹۱۶ قوطی و ۸۴ بشکه یک لیتری و به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر افزود: کالا‌های کشف شده به مراجع قضایی ارجاع شده است.

او، جلوگیری از ورود کالا‌های ممنوعه و بدون مجوز به کشور را یکی از اولویت‌های گمرک عنوان کرد و گفت: ماموران و کارکنان گمرکات استان بوشهر با حساسیت و هوشیاری بالا همواره سعی کرده اند به عنوان مرزبانان اقتصادی کشور در امر مبارزه با قاچاق کالا پیش قدم باشند.

انتهای پیام/ک

کشف ۹۰ هزار مکمل غذایی و آمپول جوانسازی پوست قاچاق در گمرک دیر

برچسب ها: قاچاق ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.