۴۵ کیلوگرم مواد مخدر از یک کامیون در گمرک بوشهر کشف شد

۴۵ کیلوگرم مواد مخدر که ماهرانه در کفی کامیون جاسازی شده بود کشف شد.

۴۵ کیلوگرم مواد مخدر از یک کامیون در گمرک بوشهر کشف شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر که ماهرانه در کفی یک دستگاه کامیون جاسازی شده بود با همکاری ایکس ری گمرک بوشهر کشف شد.

ارسطو ترکمان منش با تشکر از مدیرکل و کارکنان گمرک برای کشف این محموله، بیان کرد: گمرک در بخش مبارزه با مواد مخدر هوشیار عمل کرده و همکاری‌های بسیار خوبی با این دبیرخانه داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر نیز گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر، پیش ساز‌ها و قاچاق کالا از مهمترین اولویت‌ها و ماموریت‌های گمرک است که با حساسیت ویژه‌ای پیگیری می‌شود.

بهروز قره بیگی افزود: اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر در گمرک به گونه‌ای است که گمرک ایران در کشف و مبارزه با مواد مخدر رتبه نخست جهانی را به خود اختصاص داده است.

او ادامه داد: کشف ۵ هزار لیتر پیش ساز مواد مخدر در بندر دیلم، کشف حدود ۳ هزار عدد سیگار الکترونیکی و تنباکو و قرص ترامادول در گمرک گناوه و بوشهر گوشه‌ای از کشفیات صورت گرفته با تلاش کارکنان گمرک‌های استان بوشهر بوده است.

انتهای پیام/ک

کشف مواد مخدر در گمرک بوشهر



برچسب ها: قاچاق ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.