رفع تصرف زمین‌های ملی در نکا

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا گفت: بیش از ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان نکا رفع تصرف شد.

حجت الاسلام ملاکریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت: حسب گزارش مردمی به ریاست دادگستری مازندران و دستور ریاست دادگستری استان برحفظ، جلوگیری و برخورد با متخلفان به حریم بیت المال اقدامات قضایی از سوی دادسرای این شهرستان انجام پذیرفت.

او افزود: به پیگیری‌های انجام شده با همکاری منابع طبیعی این شهرستان دایر بر تصرف منابع ملی و طبیعی از سوی فردی در منطقه هزار جریب (تجرخیل) شخصا از منطقه و محل مذکور بازدید به عمل آمد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا با بیان اینکه متصرف قصد مصالحه با منابع طبیعی را داشت که به لحاظ عدم پیگیری مسئولان منابع طبیعی متصرف اقدام به کاشت نهال در متصرفات خود کرده بود، گفت: با پیگیری دادستانی و دستور قضایی به مرجع انتظامی و منابع طبیعی ۴ هزار ۹۳۰ متر مربع از اراضی رفع تصرف و به حریم بیت المال باز گشت.

حجت الاسلام ملاکریمی با قدردانی از ریاست دادگستری استان به منظور صیانت از اراضی ملی و همچنین شتاب بخشی و هدف‌گذاری در برخورد با متجاوزان به حریم بیت المال افزود: نگاه ما در این حوزه پیشگیرانه است و بدون شک اگر این نگاه در بین مسؤولان و عامه مردم تقویت شود شاهد بسیاری از این دست اندازی‌ها، تعرضات و تصرفات به بیت‌المال نخواهیم بود.

انتهای پیام/ س

بازگشت بیش از ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار