خروج ۵۷ هزار متر مربع از اراضی ملی از دست سودجویان

با تلاش مأموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فیروزآباد ۵۷ هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان آزادسازی و به دولت بازگردانده شد.

خروج ۵۷ هزار متر مربع از اراضی ملی از دست سودجویانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالحمید بهبودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد از اجرای حکم قلع‌وقمع بخشی از اراضی ملی پلاک ۱۱۵۰ موسوم به مهکویه خبر داد و گفت: این حکم بر اساس رأی صادرشده توسط مقامات قضایی شهرستان و با حضور مأموران پاسگاه انتظامی مهکویه و دیگر مسوولان و ضابطان مربوطه به اجرا درآمد.

او افزود: متخلفان با تصرف قطعه زمینی در این بخش از اراضی ملی اقدام به کاشت غیرقانونی درختان انجیر و بادام کرده بودند که با تلاش و هوشیاری مأموران منابع طبیعی ۵۷ هزار مترمربع از این اراضی رفع تصرف و تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

بهبودی ادامه داد: این اراضی با حمایت قاطع دادستان و عوامل نیروی انتظامی شهرستان و پس از ۲ سال پیگیری‌های مداوم قضایی خلع ید و از چنگال متصرفان و سودجویان خارج شد.

او از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف، قطع درخت و هرگونه تخلف دیگر در اراضی ملی با سامانه شبانه‌روزی ۱۵۰۴ واحد یگان امداد جنگل و مرتع تماس و مراتب را اطلاع دهند.
انتهای پیام/م

بازپس‌گیری اراضی ملی در فیروزآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار