واکنش جامعه مدرسین به حضور زنان در ورزشگاه‌ها

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای حضور زنان در ورزشگاه ها را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای حضور زنان در ورزشگاه ها را محکوم کرد.در بخشی از این بیانیه با امضای آیت‌الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است:

متأسفانه مقارن با ایام اربعین حسینی و نمایش باشکوه ابراز ارادت جهانی به ساحت قدسی سید الشهداء (علیه‌السلام) و تجلّی هم‌گرایی اسلامی دو ملت عزیز ایران و عراق، شاهد برخی بی‌مبالاتی‌ها در کشور در قالب سوق دادن بانوان به ورزشگاه‌های آقایان بودیم.

امری که بی‌شک در مسیر احیای دین و عمل به ارزش‌های اسلام و انقلاب نیست. امروز وظیفه اصلی مسئولان نظام اسلامی حل مشکلات اقتصادی و تأمین عزّت و سربلندی ملت ایران است.

مع‌الأسف به نظرمی رسد برخی مسئولان می‌کوشند به‌جای حل مشکلات یادشده در هر فرصتی حاشیه‌سازی کرده و فضای کشور را دوقطبی کنند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ناصحانه متذکر می‌شود؛ اهتمام به شرع مقدس و تخطی نکردن از احکام دینی در زمره‌ی وظایف ذاتی هر مسئول در نظام جمهوری اسلامی ایران است و مسئولان باید بر حل مشکلات مردم تمرکز کنند و نباید این وظیفه، با حاشیه‌سازی‌ها نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/الف

محکوم کردن حضور زنان در ورزشگاه‌ها توسط جامعه مدرسین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار