سرپرست میراث فرهنگی مهدی‌شهر خبرداد؛

برگزاری پنجمین جشنواره انار درجزین

فرمانی از برگزاری جشنواره انار درجزین از ۱۰ لغایت ۱۲ آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: جشنواره انار رویدادی مهم برای معرفی درجزین مهدی‌شهر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رحمان فرمانی سرپرست میراث فرهنگی مهدی‌شهر بابیان اینکه جشنواره انار درجزین ۱۰ لغایت ۱۲ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این رویداد معرفی این شهر به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری است.

او ضمن بیان اینکه برای پنجمین بار درجزین میزبان برگزاری جشنواره انار است، افزود: معرفی این شهر در سطح استان و کشور، شناساندن محصول انار این شهر، ایجاد شرایط مناسب برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و توسعه این شهر ازجمله اهداف تعریف‌شده جشنواره محسوب می‌شود.

سرپرست میراث فرهنگی مهدی‌شهر بابیان اینکه این برنامه به همت جهاد کشاورزی و شهرداری درجزین تدارک دیده‌شده است، ابراز داشت: برنامه‌های متنوع ازجمله موسیقی و آوا‌های محلی، جشنواره غذا، مسابقات بومی و محلی نمایشگاه صنایع‌دستی و ... در این جشنواره اجرا می‌شود.

فرمانی اضافه کرد: در این جشنواره تلاش می شود تا از ظرفیت‌های بومی و محلی برای معرفی این شهر استفاده شود که امیدواریم این پتانسیل بتواند به ایجاد رونق اقتصادی منطقه کمک کند.

انتهای پیام/ح

جشنواره انار رویدادی مهم برای معرفی درجزین مهدی‌شهر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار