بازدید مسئولان از کانال های دفع آب های سطحی بستان

بخشدار بستان به همراه مسئولان از کانال‌های دفع آب‌های سطحی در این بخش بازدید کرد.

احمد هاشمی زاده بخشدار بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به آغاز بارندگی های و احتمال آبگرفتگی معابر گفت: به همراه جمعی از مسئولان این بخش  از کانال های دفع آب های سطحی بازدید کردیم

او در خضوض کانال های دفع آب های سطحی بیان داشت: لایروبی کردن کانال های اصلی در موقع بارش باران و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از آب گرفتگی عمومی در بستان در نظر گرفته شد که با همکاری همه مسئولان مربوطه از به و جود آمدن مشکلات دفع آب های سطحی جلوگیری می شود.

هاشمی زاده تصریح کرد: کانال های دفع آب های سطحی نقش مهمی در انتقال آب ها و کاهش به و جود آمدن مشکلات تردد برای شهروندان و رفع ترافیک دارند.

 بخشداری بستان در ادامه با اشاره به بازدیدازاستادیوم شهید چمران این بخش افزود:  جهت رفع مشکلات استادیوم شهید چمران بازدیدی از آن داشته و تصمیم گیری برای توسعه آن انجام شد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: رنگ زدن فنس و جایگاه تماشاگران همچنین آبیاری چمن ورزشگاه را درنظر داریم که این امر محقق می شود.

او با اشاره به اینکه مشکلات فاضلاب  ورزشگاه به طور کامل حل می شود اظهار داشت: اعتباری  بالغ بر۳۰۰ میلیون تومان برای توسعه و تجهیز ورزشگاه در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/م

بررسی کانال های دفع آب های سطحی

برچسب ها: بارندگی ، انتقال آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار