سرمربی پارس جنوبی جم:

با هر شرایطی تیم را حفظ می‌کنیم

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: به مردم قول می‌دهم این فصل با هر شرایطی تیم را با آبرو حفظ می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم امشب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: به مردم قول می‌دهم این فصل با هر شرایطی تیم را با آبرو حفظ می‌کنیم و تا روزی که مسابقات تمام نشده، مردم نباید نگران مشکلات ما باشند.

او ادامه داد: در سه چهار هفته گذشته چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم که آن‌ها را به خاطر پارس جنوبی جم رد کردم. فکر می‌کنم تنها مربی‌ در لیگ برتر هستم که با هر تیمی کارم را شروع کردم، همان جا هم کارم را تمام می‌کنم. در تراکتور، گسترش و صنعت‌نفت این گونه بود. وقتی کار سخت می‌شود، مقاوت من هم بیشتر می‌شود.

آش اشتباهات داوری شور شده است

سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص داوری هم گفت: در این باره، آن قدر آش شور شده که صدای همه در آمده است و حتی آقای کالدرون امروز درباره این موضوع صحبت کرد.  اعتقاد دارم داوران ما سالم هستند و قبول ندارم عمدی در کار است، اما بی دقتی باعث می‌شود اشتباهاتی صورت بگیرد.

کمالوند افزود: ما در بازی قبل برابر استقلال هم گل زدیم و هم پنالتی اتفاق افتاد، که داور مسابقه آن را قبول نکرد و نتیجه بازی تغییر کرد. نمی‌خواهم از داور گله کنم، اما انتقاداتی به کمیته داوران دارم. آقای ممبینی بعد از شش روز که از آن بازی می‌گذرد، الان کجاست؟ حتی یک کلمه مصاحبه نکرد. او حتی از مردم جم عذرخواهی نکرد. من از شخص آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهم خودش به این موضوع ورود کند. اگرچه بازی قبلی اولین بازی نبود که تیم ما از داوری زیان دید.

او درباره تیم سپاهان را تیم خوبی عنوان کرد و گفت: آقای قلعه‌نویی تیم خوبی را آماده کرده که از بازیکنان نخبه بهره می‌برد. از روش بازی سپاهان آگاهی داریم و می‌دانیم آن‌ها از کی‌روش چطور استفاده می‌کنند، اما ما هم امیدواریم فردا بازی خوبی برابر آن‌ها انجام دهیم.

مسئولان استانی به کمک تیم بیایند

سرمربی پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که آیا برای حل مشکلات پارس جنوبی جم اقدامی صورت گرفته است یا خیر، بیان کرد: همه از حواشی تیم ما مطلع هستند. راه این است که تمام مسئولان استانی مثل استاندار به  مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس کمک کنند که این مشکلات حل شود. خیلی بد است که ما مشکلات بلیت هواپیما و هتل داشته باشیم، آن هم در شهری که تمام ثروت کشور در آنجا تامین می‌شود. وزارت ورزش و وزارت صنعت که چند تیم دارند، چطور هزینه می‌کنند؟ از همان راهکار‌ها برای حل مشکلات ما هم استفاده کنند.

کمالوند افزود: این حواشی روی تیم تاثیر دارد، اما کارنامه همه افراد مشخص است. چند سال است در لیگ برتر مربی‌گری می‌کنم و هیچ زمانی تیم‌هایم در آستانه سقوط قرار نگرفتند. نباید نگران باشیم. زمانی باید نگران باشید که تیم مغلوب میدان باشیم و فرصت گلزنی نداشته باشیم. اگر فکر ما آزاد باشد فقط به حل کردن نقاط ضعف فکر می‌کنیم. به هواداران قول می‌دهم قطعا از پارسال بهتر نتیجه می‌گیریم. 

او ادامه داد: مدافع چپ و راست ما در مجموع ۳۵۰ میلیون تومان می‌گیرند. با این بودجه که داریم نمی‌توانیم با برخی تیم‌ها رقابت کنیم. مدیر یکی از تیم‌ها که استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور نیست، می‌گفت بودجه ما ۱۰۰ میلیارد تومان است. ما یک دهم آن تیم هم نیستیم. سبک مربی‌گری من این گونه است که هر امتیازی که نیم فصل اول گرفته‌ام، نیم فصل دوم ۷ تا ۱۰ امتیاز بیشتر امتیاز کسب کرده‌ام.

 امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان به نشست خبری این بازی نرسید.

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال پارس جنوبی جم فردا (پنجشنبه نهم آبان) ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی این شهر مقابل سپاهان صدرنشین به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.